פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר של חברת דינמיקה סלולר נושא התלונה:
עציון מירב שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הסלולרי שלי נגנב לפני 9 חודשים. נגשתי לדינמיקה, דיווחתי על גניבתו, ורכשתי בהשתתפות עצמית נכבדת סלולרי חדש.
אתמול התקשרתי לבטל את הביטוח של הסלולרי שיש ברשותי ונדהמתי לגלות שחברת דינמיקה עדיין מחייבת אותי בביטוח על הסלולרי הישן שנגנב!!!
ביקשתי לדבר עם מנהל אך נציגת השירות (המאוד מאוד מאוד מאוד לא אדיבה!!!!!) התעקשה שיחזרו אלי תוך 2 ימי עסקים.
מן הסתם לא חזרו אלי... ואין שום דרך להשיג אותם. פשוט ביזיון!!!!
כספי סוג הנזק :
אני דורשת לבטל את 2 הביטוחים - הקיים והישן, ובנוסף לקבל החזר כספי על כל הכסף שנלקח ממני שלא כדין!!!! פשוט חוצפה! פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה