פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הרצל 16 חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/10/2005 רכשתי מכשיר פלאפון סמסונג 410 מחברת דינמיקה בחיפה
כבר יום למחרת רציתי להחליף מכשיר מכוון שלא נהנהתי מהמכשיר ומתפעולו ניגשתי לסניף וביקשתי החלפת או ביטול עיסקה כמובן שהם ניסו לשכנע אותי להישאר עם המכשיר ולנסות אותו עוד כמה ימים ובמידה ולא יסתדר תמיד אפשר
להחליף מכשיר כעבור ניגשתי שוב פעם לסניף וביקשתי ביטול עיסקה או החלפת מכשיר הם אמרו לי שניתן לבטל עיסקה רק אחרי 24 שעות(וזה לא מה שרשום בחוזה) אז ביקשתי החלפה והם סירבו ביקשתי לשוחח עם המנהלת והיא אמרה לי שאין אפשרות לביטול או החלפה ...כמובן שפניתי הלאה התקשרתי לחברת סלקום ופשוט נדהמתי מהשירות המזלזל שלהם כל הזמן העבירו אותי נציג ואמרו לי שהם יחזרו אלי וכל נציג ניסה להפיל את האחריות על נציג אחר..ובסופו של דבר החלטתי לגשת לשם ונתק את הקווים שיש לי קיבל אותי נציג שירות והסברתי לו את כל הנושא כמובן שהוא ניסה לשכנע אותי לא לנתק את הקווים ולנסות למצוא פיתרון הוא הבטיח שהם יבדקו את הנושא עם דינמיקה ושיחזרו אלי בהקדם
יום למחרת טילפנה אלי המנהלת של דינמיקה והתנצלה בפני על "אי ההבנה"
ואמרה לי שזה הגיע למנהל איזור ויש אישור להחליף לי מכשיר במידה והמכשיר שלי תקין...ניגשתי שוב פעם לסניף השארתי שם את המכשיר וכעבור כמה שעות היא מטלפנת ואומרת לי שיש שריטה על הסוללה ואין אפשרות להחליף הסברתי לה שאין לי כל בעיה לשלם על הסוללה . והיא סירבה ושוב פעם טילפנתי לסלקום והגיעו מים עד נפש הם אמרו לי שאין ביכולתם לעשות דבר וניגשיתי לסניף כדי לנתק את השיחות היוצאות קיבל אותי נציג שירות והוא כבר ידע במה מדובר והוא ניתק לי את השיחות יוצאות בלי שום כל הסבר או התנצלות בתור לקוחה נאמנה של סלקום 5 שנים ולעולם לא הייתה לי כל בעיה בחשבונות והיו חשבונות... אני מאוד מאוכזבת מהשירות היחס והזילזול שקיבלתי לא ציפתי לקבל יחס כזה
לקוחה מאוכזבת......
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה