פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קשיים בנסיון התנתקות נושא התלונה:
ירון אופיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: חוסר שביעות רצון מהשירות "דינמיקה"
מזה שנתיים אני משלם לשירות דינמיקה 50 ש"ח מדי חודש על אחריות למכשיר Nokia 6230.
מלבד תיקון חד פעמי לא צרכתי את השירות ולא הפעלתי את הביטוח.
לאחרונה קניתי מכשיר חדש שאותו בחרתי לא לבטח ומטבע בדברים רציתי לבטל את הביטוח שאני משלם לשוא לדינמיקה.
ב17.12.08 התקשרתי לראשונה לדינמיקה במטרה להתנתק, נאמר לי שלא ניתן להתנתק דרך הטלפון למרות שזוהיתי לפי ת.ז ואשראי, אלא שעלי לחתום על טופס – ביקשתי שישלחו לי את הטופס בדואר ושישעו את החשבון בכדי שלא אשלם חודש נוסף שלא לצורך, מצד נציג השירות הובטח לי שאין לי מה לדאוג.
להפתעתי גיליתי שלא נשלח לי שום דואר בנוסא גם אחרי עשרה ימים ומשפניתי שנית לשירות הלקוחות נאמר לי שיחזרו אלי להסדיר את הטיפול.
בשלב זה כבר נראה לי מוגזם שאני צריך לבצע שיחות חוזרות כדי לוודא שאכן הטיפול שלי מתקדם כראוי ומדוע אף נציג שקיבלתי לא מורשה לטפל בי כך שעלי להמתין לשיחה חוזרת (שבפעם הראשונה לקח לה יום שלם להגיע)
בינתיים העברתי את המכשיר שהיה במצב תקין וללא בעיות מלבד סדק קטן בפאנל לאימי, היא דאגה ללכת ולהחליף פאנל, מכיוון שעשתה זאת בדינמיקה הופעל הביטוח (אשר הובטח לי שהושעה).
שניסיתי לבטל שוב את הביטוח היום (28/12/08) נאמר לי שאינני יכול מכיוון שאחרי כל תיקון אני מחוייב לחצי שנה נוספת או לשלם את עלות הטיפול בגובה 260, ואם אני רוצה לדבר עם אחראי עלי להמתין שלושה ימים, בשלב זה כבר היה מוגזם!
כל השיחה הנציגה החוצפנית להפליא נאווה דיברה בטון גבוה וסירבה להקשיב, היא לא ענתה לי על מספר שאלות פשוטות:
1. מדוע מספקים שירות לאדם שאינו בעל המכשיר ולא משלם את החשבון, איפה הזיהוי שאתם חייבים לו ע"פ חוק.
2. האם הפאנל החדש עשוי מזהב? כך שמכירו מגיע ל260 שקלים.
3. איזו מין מדינייות זו שכל תיקון קטן כגדול מחייב אותי כלקוח לשעבד את חשבון האשראי שלי לשישה חודשים נוספים של תשלום (50 * 6 = 300 שקלים!?!)
שלחתי את אימי לבטל את השירות ולהחזיר את הפאנל, למרות שחזרה תוך פחות משעתיים מקבלת השירות נאמר לה ע"י הנציגה לירז בסניף רחובות שאין שום אפשרות לבטל מכיוון שזה כבר נרשם במחשב, ושאין אפשרות לדבר עם האחראית. עוד תירוץ עלוב כדי להסתיר מדיניות דרקונית.

כל שרציתי הוא להתנתק ועם עלי לשלם על הפאנל בגלל טעות שנעשתה בתום לך (ואגב לא שלי) מדוע עלי לשלם יותר ממחיר סביר לפאנל (30-40 שקלים)
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול שירות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה