פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע תכנית חודשית שלא בהסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר סלולרי של סלקום דרך משווק דינמיקה , לא פעם אני נתקל בבעיות ושאני ניגש לקבל שירות אני נתקל באטימות מוחלטת ומוצא פתרונות אלטרנטיבים שכבר לא קשורים לחברה .
במקרה האחרון גיליתי מאחר ואני חייל ובמשך 3 חודשים אחרונים אני בכלא צבאי שמגיע לי חשבון חודשי בעל סכום אסטרונומי ושאימי התקשרה לברר נתגלה לה שיש לי תכנית חודשית עם מסלול שכולל 1900 דקות חודשיות בסכום של כ 580 ש"ח .
אני לא זוכר שנתתי את הסכמתי להפעיך לי תכנית שכזו ובחודשים שקיבלתי סכומי חשבון דומים פשוט הנחתי שדיברתי הרבה באותו החודש .
אני חייל קרבי בגולני ואני חושב שזו חוצפה שאין לתאר לגבות כאלו סכומים מחיילים .
אני רוצה להתנתק מהחברה ומהשירות הלא עוזר שלהם בכל פעם שאני זקוק לו וגם על ניתוק שכזה כנראה שיש לא מעט בקשות כספיות לחברה הזו.
לי ולמשפחתי יש מספר מנויים ואני מבטיח שאחד אחד אנו נתנתק וגם אעשה "מסע פרסום "בקרב חבריי ומכריי שיעזבו ויילכו לחברות אחרות .
אם לא לפנים משורת הדין יבואו לקראת הלקוח במטרה שיהיה לקוח מרוצה ולא לקוח ממורמר .
אודה לכם על שיתוף הפעולה .
מאחר ואין באפשרותי לענות אשמח אם תיצרו קשר עם בת זוגתי בנייד 0509010491.
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה