פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח עסקי ומענה לקוי לתקלה בפלאפונים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למשפחתי 5 פלאפונים דרך עסקה של מקום עבודה.אחד הפלאפונים נפל למים.שלחתי אותו לתיקון ונאמר לי שהתיקון כרוך בתשלום,אותו אישרתי.הפלאפון חזר מתיקון,אך לא היה תקין.החזרתי את הפלאפון עוד 3 פעמים לתיקון שלא הצליח.לציין שהפלאפון של בתי החיילת שחוזרת בסופי שבוע,כך שחודשיים היא ללא פלאפון.במרכז השירות נאמר לי שאני יכולה לשדרג את המכשיר בעלות מלאה למרות שיש לי ביטוח ואחריות דרך החברה.פלאפון נוסף לא הצליחו לתקן ונאמר לי שאני יכולה לממש אותו לאחר שאשלם 990 שח ואז אקבל פלאפון ממוחדש.בנוסף בכל פניה למרכז שרות לא יכולתי לשדרג את מכשירי מפני שנאמר לי שהמכשיר שייך לחברה,למרות שהוא שייך לנו ואנו משלמים עבורם.הסתבר שהנציג שעשה איתנו את העסקה שכח לצרף טופס ניהול בידי הלקוח.
כספי ואיבוד זמן סוג הנזק :
החלפת שני המכשירים שאינם תקינים ללא עלות,פיצוי על עוגמת הנפש,יכולת לפעול כרצוננו בניהול המכשירים והתוכניות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה