פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בשירות ומענה של חברת הביטוח דינמיקה סלולר!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כל הארץ כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום רב,
ברצוני להתלונן על חברת דינמיקה סלולר של רשת סלקום.!
במקום שטוען שהינו מס' 1 בשרות בישראל!
בתאריך 30/09/2007 קניתי פלאפון חדש מתקדם דור 3 ב-1224 ש"ח בהוראת קבע.
אני עדיין משלמת על המכשיר.
קניתי אותו מחנות של דינמיקה סלולר בבילו סנטר הידועה כחברת ביטוח.
שם כמובן הציעו לי לעשות ביטוח לפלאפון החדש, ו.. הסכמתי!!
מאז שילמתי דרך כרטיס האשראי שלי לדינמיקה סלולר כ-35 ש"ח כל חודש על הביטוח!!
כעבור מספר חודשים הפסקתי לעבוד והיה לי קשה מבחינה כלכלית לשלם ביטוח שאני אפילו לא משתמשת בו.
עד היום לא השתמשתי בו אפילו פעם אחת!! ולכן לפני מס' חודשים רציתי להפסיק לשלם לביטוח ולסגור עניין.
אבא שלי שמע את החלטתי והתנגד לה הוא אמר שבשום פנים ואופן לא מבטלים ביטוח ושחבל ושהוא מוכן לעזור לי. כבר באותו שבוע תיכננו ליסוע לבילו סנטר להעביר את התשלום של הביטוח מכרטיס האשראי שלי לשלו.
התקשרנו לדינמיקה ואמרו לנו שיש אפשרות גם לעשות את זה דרך הטלפון, שמחנו וכך היה. העברנו את התשלום של הביטוח לאבי.
כעבור זמן..
השבוע,
קיבלתי דואר מסלקום על מבצע למדברים מעל 150 ש"ח בחודש - יש אפשרות לשדרג את מכשיר הפלאפון בחינם.
שמחה וטובת לב החלטתי שהגיע הזמן לשדרג את המכשיר למכשיר מתקדם יותר. (כיודע, בכל שני וחמישי יוצאים מכשירים חדשים ומתקדמים יותר מהימים הקודמים)
(כבר חזרתי למסלול העבודה.)
ביקשתי מהבוסית שלי לעבוד יום ב' משמרת ערב והיא הסכימה.
קמתי מוקדם בבוקר התארגנתי ויצאתי לכיוון בילו סנטר. כמובן, לדינמיקה סלולר. קיבלה אותי נציגת השירות - בחורה נחמדה מאוד.
סיפרתי לה שקיבלתי את השובר ואני מעוניינת לשדרג את המכשיר.
כמו כן, אמרתי לה שאני לקוחה של דינמיקה ויש לי ביטוח על המכשיר ניייד שלי.
(ההטבה של השדרוג מאשרת לשדרג מכשיר בלי להחזיר את המכשיר הישן.. יש אפשרות להחזיר את המכשיר הישן ולקבל עליו החזרים של 5 ש"ח לחודש אבל יותר משתלם לי להשאיר את המכשיר שלי אצלי כי עדיין לא סיימתי לשלם עליו.)
ולכן בחרתי באפשרות להשאיר את הנייד שלי אצלי ובגלל שיש לי ביטוח אמרתי אני אעשה לו על הדרך כמה תיקונים (אם צריך) - פלסטיקה וכו' ואז אשאיר אותו אצלי כמכשיר חדש ובנוסף אקח מכשיר חדש ב0 ש"ח מההטבה שמגיעה לי ונשלחה לי בדואר.

היא אמרה לי מס' תשובות..:
1). היא רואה במחשב שאני כבר כ-חצי שנה לא לקוחה של דינמיקה סלולר, שהייתה בעיה עם כרטיס האשראי של אבי ושניסו לתפוס אותי בנייד ללא הצלחה, השאירו לי הודעות והחליטו לנתק אותי מהשירות של הביטוח! ללא ידעתי!!!!!
ושבכל מקרה היא לא יכולה לעזור לי כי היא לא נציגת שירות לקוחות אז אני צריכה להתקשר אל השירות לקוחות דרך הנייד ולשאול על כך. כמובן ששעה עד שעונים שנים וגם אח"כ כשעתיים לדבר עם הנציגה על הבעיה!!

2). המכשיר שלי צעיר מידי , אני בתשלום ה-17 מתוך 36 תשלומים ולכן אין אפשרות לשדרוג.

ולי יש מספר תגובות על כך!!! :
* אם המכשיר שלי צעיר מידי ואין לי אפשרות לשדרוג אז מדוע שלחו לי את השובר בדואר?? עוד כתוב בו "שלומית .. שובר שדרוג במיוחד בשבילך מכשיר מתקדם ב-0 ש"ח למדברים מעל 150 ש"ח בחודש" (ואני מדברת מעל 150 ש''ח חודש..)
אז פתאום אני מגיעה לסניף ואומרים לי שבכלל ההטבה לא מגיעה לי בגלל שהמכשיר שלי צעיר?????? אז מדוע שלחו לי שובר??!?!?!!?!?

* אז התקשרתי למספר שהיא אמרה לי לשירות לקוחות וענתה לי נציגת שירות-
הסברתי לה את המצב והיא ראתה במחשב שנכון זה מה שקרה, היא אמרה שהיא מבינה אותי אבל אין מה לעשות , יש לי אופציה לתקן את המכשיר ולשלם על התיקונים שייעשו בו ואח"כ להצטרף לשירות של הביטוח אחרי תשלומים על תיקונים.
וכמובן שלא הסכמתי!!!! לשלם על תיקונים?? אני מבחינתי יש לי ביטוח שיעשה את זה!! אני לא יודעת ולא מודעת על כך שניתקו אותי מהביטוח שעשיתי עם קניית המכשיר!!! עד לפני כ4 חודשים ניתקו אותי מהשירות ללא ידיעתי. קצת קשה לי להסביר פה . אבל החלפתי מספר לפני כחצי שנה וכנראה שדינמיקה לא ידעה על כך!!! היא הסבירה לי שהייתי צריכה לעדכן את דינמיקה על שינוי המספר אבל כמיטב ידיעתי דינמיקה היא חברת ביטוח של מכשיר נייד של הסלקום שלי ולכן האמנתי שאם שינתי את מספר הנייד שלי - חברת דינמיקה תדע מיזה כי היא חברה שדרכה קניתי את המכשיר שלי אז היא אמורה להיות מעודכנת במה שקורה איתו!!! זאת לא חברת ביטוח למכוניות או בתים שאני יכולה להבין שאני צריכה לעדכן אותם לגבי שינוי פרטים ושינוי מספר נייד.. אבל פה זאת חברה של הנייד שלי אז מן הסתם שידעו ויועדכנו בשינויים!! הרי הם רואים שהם לא מצליחים לתפוס אותי כמו שהנציגה אמרה - הם התקשרו והתקשרו ולא הצליחו לתפוס אותי והשאירו הודעות.. אז אתם רואים שאני לא חוזרת אליכם ושאין תגובה במספר שאליו הגיעו, לא תבדקו ותבררו מה קורה עם המכשיר??? מה קורה עם המספר??? למה אין תגובה למה המכשיר אינו פעיל יותר???? אתם הרי החברה שדרכה קניתי את המכשיר והמספר והכל!!!! דרך דינמיקה!!!
אז הנציגה בפלאפון אומרת לי אני מבינה אני מבינה אבל אין לה תשובה מספקת יותר לתת לי.. אין לה תוצאה שיכולה לעזור לי!!!! והיא אפילו לא אומרת לי "אני אנסה לבדוק/לברר/לעזור!!! אני אבדוק ואחזור אלייך " לא ממש לא. היא אומרת לי שאין לה אפשרות נוספת לתת לי ומחכה שאחליט לנתק אבל אני לא מוותרת אני חוזרת על הדברים. אני כלקוחה של דינמיקה מצפה לקבל שירות כלקוחה של דנמיקה ולא כלקוחת סלקום רגילה שבמקרה של תקלה יכולה לבוא ולתקן את המכשיר ואחר מכן להצטרף לשירות. כל לקוח/ה של סלקום יכולה לקבל את השירות הזה במקרה של תקלות/תיקונים/בעיות. אבל היא לא הבינה שאני מצפה לקבל שירות כלקוחה של דינמיקה!!! שמבחינתי לי יש ביטוח!! לי יש ביטוח על הנייד שלי ביטוח של דינמיקה סלולר!!! ומה בסך הכל רציתי? להחליף פלסטיקה לבצע כמה תיקונים כדי שאשדרג את המכשיר ותהיה לי אפשרות להשאיר אצלי את המכשיר הישן/חדש. אבל להפתעתי כשהגעתי לסניף הנציגה שם אומרת לי שאין לי בכלל ביטוח כבר מספר חודשים!!! ושאתקשר לשירות לקוחות..
ואין לי מושג כמה שעות דיברתי בטלפון על השירות לקוחות, אני אומרת לה שגם אני מבינה שכרגע אני כבר לא משלמת להם ואין לי מושג מה הסיבה הרי אבי שילם דרך כרטיס האשראי שלו ואני לא עוקבת אחרי התשלומים שלו, אני סמכתי עליו שהכל בסדר. והוא לא ביטל את העסקה או משהו. כנראה הייתה לו בעיה בהכנסות ולכן חברת האשראי לא אישרה תשלומים מסוימים וכך דינמיקה הפסיקה לחייב אותי. גם אבי לא עוקב אחר התשלומים שיורדים לו מהויזה, הביטוח של דינמיקה זה כמובן לא הדבר היחידי שיורד לו בויזה ולכן פחות 40 ש"ח או יותר 40 ש"ח - הוא לא שם לב!! אבל הםםםם שיודיעו!!! אם הם רואים שאני לא עונה בנייד שיבררו למה!! הרי יש להם אפשרות!! הם מחוברים עם סלקום , הם עובדים עם סלקום! ואצל סלקום כמובן מעודכן מה קורה עם המספר והמכשיר והאמנתי שגם אצל דינמיקה אבל כנראה שלא. אז נגיד שזאת טרחה בשבילם.. ניחא. אז שישלחו בדואר!! שימצאו דרך אחרת לעדכן אותי מה קורה עם הביטוח שלי!!!!
אז 16 חודשים שילמתי להם כמו גדולה ביטוח שאפילו לא השתמשתי בו פעם אחת!!! בחיים לא הייתה לי בעיה עם המכשיר ולכן לא השתמשתי בביטוח אז כל הכסף הלך לפח, כל החודשים שכן שילמתי להם.. סתם כאילו זרקתי את הכסף לפח האשפה!!!! אז אפילו שירות ותשובות מספקות אין להם בשבילי???
ואמרתי לנציגה בטלפון את זה אז היא אומרת לי " יש לנו המון לקוחות שמשלמים כבר מספר שנים על ביטוח ולא משתמשים בו" מה היא חושבת לעצמה שהיא אומרת לי את זה!!! לקוחות אחרים לא מעניינים אותי!!!!!! וגם אותה לא אמורים לעניין, כרגע את מטפלת בלקוחה מסויימת תטפלי בה ואל תערבי לקוחות אחרים כי הם באמת אבל באמת שלא מעניינים אותי!!!!
מיותר לציין ולהסביר על התסכול, עצבים, אכזבה ומרירות שיש לי על החברה הגדולה שאפילו לא דאגה ולחזור אליי ולבדוק מה קורה.

כשדיברתי עם הנציגה בטלפון יצאתי מהחנות (אני מזכירה שהייתי בבילו בסניף דינמיקה ששם) ובסיום השיחה... אחרי מס' שעות.. חזרתי לחנות והנציגה שם שאלה והתעניינה מה קורה.. סיפרתי לה מה היה והסברתי לה את הכל, היא אמרה שאני צודקת. ושהיא תנסה לבדוק מה אפשר לעשות בשבילי, היא לקחה את הפרטים שלי ואמרה שתדבר עם המנהלת שלה ותנסה לעזור לי במה שאפשר. אולי לפחות בשדרוג ששלחו לי שובר ופתאום המחשב לא נותן לבצע את העסקה כי המכשיר צעיר?!!?! =\בכל מקרה, היא לקחה ממני את המספר הנייד שלי ואמרה שתעדכן אותי..
כמובן שלא היא ולא הנציגה השנייה אף אחת לא חזרה אליי.
אני עדיין מחכה...




פשוט עוגמת נפש!!!!
עוגמת נפש+נזק כספי! סוג הנזק :
טיפול מידי!!!!! פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה