פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נציגים ושירות לקוי. נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה נתקלתי בפעם השניה ולשמחתי גם האחרונה בחוסר המקצועיות והשירות הלקוי של חברת דינמיקה סלולר מקבוצת סאני תקשורת.
לאחר שעברתי איתם מסכת עינויים ארוכה בפעם הראשונה שגיתי והחלטתי לתת הזדמנות נוספת לחברה. המשכתי את תקופת האחריות שלי איתם ולצערי אף נזקקתי לה לאחר מס' שבועות. במהלך דצמ' נגנב מכשיר הסלולר שלי, יום למחרת פניתי טלפונית למוקד השירות על מנת לבדוק מה התהליך לקבל מכשיר חלופי ונעניתי ע"י הנציגה שאין הסדר כזה וכי עלי להמתין עד שיוכלו להשיג לי מכשיר זהה לשלי. רק לאחר שהתעקשתי הנציגה בקשה ממני להמתין ולאחר 15 דק' המתנה אף טרחה לנתק את השיחה ולהשאיר אותי ללא מענה.
לאחר שלא קיבלתי תשובה מהמוקד הטלפוני נסעתי למוקד הפרונטלי בקניון גירון אשקלון ולאחר משא ומתן עם אורית מנהל השירות על גבולות הביטוח אותו אני משלמת כבר 18 חודשים, ניתן לי מכשיר חלופי ישן מאוד שאינו תואם לרמת המכשיר שנגנב לי. כמו כן, אורית ציינה כי העבירה פניה לפי בקשתי על מנת שאוכל לקבל את המכשיר המקורי כשיגיע במוקד השירות בבאר שבע.
יומיים לאחר קבלת המכשיר החלופי הוא שבק חיים ופניתי למעבדת התיקונים בבאר שבע קניון הנגב כדי לתקן או להחליף את המכשיר הרעוע. בנק' השירות קיבל אותי המנהל שי ונמסר לי כי בשל תהליכים פנימיים שעדיין לא עודכנו או לפי ציטוט של שי "בגלל שבאשקלון לא עשו את העבודה שלהם" אין אפשרות לתקן לי את המכשיר. נמסר לי שבשעות הערב אנסה שוב ואולי הם יוכלו להכניס את המכשיר לתיקון. פעמיים טורטרתי להגיע לסניף כיוון שאף אחד לא טרח לקחת ממני מס' טלפון כדי להודיע לי כשיטפלו בנושא. רק בפעם השלישית מנהל הסניף שי החליט שכטובה ללקוחה יתקן לי את המכשיר ואף הוחלף לי כרטיס הסים שלי. יתרה מזאת, נאמר לי שלמחרת צפוי להגיע המכשיר המקורי ושאשוב על מנת לקחת אותו (פעם רביעית ליומיים אלו).
למחרת, למודת נסיון העבר התקשרתי לסניף טרם הגעתי ונאמר לי כי המכשיר אכן הגיע אך עלי לשלם עבורו 1000 שקלים. (יש לציין כי שנה וחצי לאחר מכן רכשתי את המכשיר בסך של ב-1100 ש"ח וכמו כן הובהר לי במהלך הקנייה כי במקרה של גניבה או אובדן ההשתתפות העצמית שלי במסגרת הביטוח היא 300 שקלים בלבד!) כמובן שנדהמתי מהמחיר הלא ריאלי ואף ציינתי זאת באוזני מנהל הסניף שכתגובה החל לצעוק עלי כי אני חצופה ושכבר עשה מעל ומעבר לסייע לי ושאני "מוציאה לו את החשק לתת לי שירות", אפילו לא טרחתי לתקן אותו ולומר לו שכמנהל סניף בחברה שלה אני משלמת סכום לא קטן מדי חודש הוא מחויב לתת לי שירות לא משנה מה מידת החשק שלו.
ניתקתי את השיחה ולמורת רוחי החלטתי לוותר על המכשיר ולרכוש מכשיר חדש לחלוטין ישירות מסלקום במקום המכשיר המחודש במחיר המופקע שהוצע לי ע"י חברת דינמיקה סלולר.
רגע לפני התקשרתי שוב למוקד השירות הטלפוני על מנת לברר מהי הסיבה שעלי לשלם סכום מגוחךכזה עבור מכשיר לא חדש ואיפה בדיוק השתתפות החברה בסכום זה בייחוד לאור העובדה שכאמור הסכום המקורי היה נמוך בכ-66%. הנציג אשר ענה לי הזדהה בשם אסף ואמר לי ש"כן, המחירים משתנים מעת לעת וייתכן מאוד שכאשר רכשת את המכשיר ההשתתפות עמדה על 300 שקלים אך לא עוד." בנוסף הציע לי ברוב טובו הנחה של 100 שקלים בהשתתפות ולהוזיל לי את המחיר ל900 שקלים בלבד.
כמובן שבחרתי לוותר על התענוג, רכשתי מכשיר מסלקום וויתרתי גם על שירותי הביטוח הלקויים של דינמיקה סלולר אחת ולתמיד.
פעמיים נתקלתי בשירות הבזוי שלהם אבל הפעם היה זה הקש ששבר את גב הגמל. לא רק שהם בזבזו את זמני, טרטרו אותי הלוך ושוב וכי שילמתי לחינם 18 תשלומים על שירות ביטוח תיקונים שלא סופק לי, היחס המזלזל וחוסר המקצועיות של נציגי החברה ומנהלי הסניפים שלה משקף את פני המוצר שלהם. אם הם היו מאמינים בשירות, אם היתה תקשורת מינימלית בין הסניפים ואם הם היו שומרים על אחדות מחירים כמובן שלא כך היו פני הדברים

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה