פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ומכירה במרמה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/2 ניגשתי לנקודת מכירה של דינמיקה שנמצאת במרכז שירות לקוחות של סלקוםעל מנת לרכוש סוללה למכשיר הסלקום שלי (עפ"י מוקד תיקונים הנייד שלי לא עבד בגלל סוללה לא תקינה), ניגשתי למוכרת ממש "נופת צופים" שהחליטה לגרום לי להיות "ממש" מרוצה, ומכיוון שלא היה לה הדגם של הסוללה, הציעה לי לקחת דגם משודרג, במקום BT50 הציעה לי BT60-סוללה שלדבריה תחזיק 3 ימים ללא הטענה. כמו כן במשך קצת יותר משעה, לקחה על עצמה פרוייקט לשכנע אותי לקנות דיבורית ניידת, דבר שהבהרתי לה פעם אחר פעם שכנראה לא אעשה בו שימוש. המוכרת הנחמדה הצליחה לשכנע אותי תוך שהיא אומרת שהיא נמצאת שם כל הזמן, אפילו טרחה לתת לי את הנייד שלה, ואמרה שבל בעיה אני אוכל לחזור אליה, גם אם אתחרט. כמובן שהמוכרת הנחמדה שחכה לצין שניתן להחזיר את המוצר תוך 24 שעות בלבד , באריזתו המקורית. ביום שישי- 3 ימים אחרי הרכישה "המוצלחת" חזרתי למרכז השירות של סלקום והסוללה לא שלושה ימים אפילו לא 3 שעות, הסתבר שברגע שהסוללה התרוקנה ,לא ניתן היה להטעין את הסלולרי, כשהגעתי למרכז השירות, אמר לי אחד הנציגים כי הבעיה בעינה והיא הסוללה, הוא התפלא על כי המוכרת מכרה לי סוללה שאינה מתאימה, ולטענתו מבירור פשוט היא היתה מבינה כי הסוללה אינה מתאימה. טוב מילא שיד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה, להפתעתי כשביקשתי להחזיר את הדיבורית, הצביעה המוכרת באדישות על הודעה שתלויה בקיר, שאומרת כי על פי דין מועד החזרת מוצרים הוא עד 24 שעות מזמן הרכישה. חוצפה, אין מילים לתאר את תחושה העלבון והכעס. מה שהיה פה הוא ניצול ציני של בורות של לקוח שאינו יודע ומכיר את חוקי ההחזרה, מה עוד שהמוכרת בצורה שיקרית ועזת מצח הבטיחה לי שאם אתחרט לא תיהיה שום בעיה, גם אחרי שבוע. לגבי הסוללה היא לא ממש טרחה לעזור, אמרה לי שאחכה לשבוע הבא, מישהי מהרשת מסניף אחר, השתדלה קצת יותר ואמרה לי שיגיע מישהו במיוחד לסניף ביום ראשון כדי לספק לי סוללה חלופית מתאימה. פניתי למוכרת הנחמדה, אותה רמאית שמכרה לי את המוצרים מלכתחילה, סיכמנו שבמידה והסוללה לא מגיעה מסיבה כלשהיא, היא תיצור קשר עם בעלי ונתתי לה את הנייד, הדגשתי בפניה שאני אצא מהעבודה ביום ראשון מוקדם יותר, כדי שלא אפספס אותה. ושוב מגיע יום ראשון בשעה 17:00 אני מיצבת שם עם ילדה חולה שהוצאתי בגשם אחרי שקיצרתי את יום העבודה, והמוכרת הנחמדה מסתכלת עלי במבט משתומם ואומרת כי היא מקבלת סחורה רק בימי שני ורביעי ואולי הסוללה תגיעה באחד מהימים הללו. זהו מאותו הרגע איבדתי את העשתונות, נציגי סלקום שניסו להרגיע את הרוחות סיפקו לי סוללה ואמרו שהם כבר יתקזזו מולה. אחראי המשמרת התפלא מדוע לא פנתה אליהם כבר ביום שישי ולגבי הדיבורית- טוב זה באמת כבר לא היה באחריותו.
ראשית- זה כן- סלקום מאפשרים לנוכלים ורמאים למכור תחת הלוגו שלהם ובמקום שלהם ואני בהחלט רואה בהם אחראיים למצב שנוצר
שנית- כששוחחתי עם האחראי של אותה מוכרת הוא כל הזמן חזר ןאמר אף אחד לא הכריח אותך לקנות, זאת היתה החלטה שלך ואני לעומת זאת טוענת:
היה פה ניצול ציני של "חולשת" לקוח שהיא חוסר הידיעה והטעייה מכוונת.
אני לא רוצה את המוצר הזה , אני לא רוצה שום מוצר שלהם, אני רוצה את כספי חזרה.
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר תמורת החזר כספי מלא פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה