פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
סניף מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
בעת שדרוג המכשיר הסלולרי שברשותי הנציגה בנקודת המכירה (טל, כיום עובדת בסניף מודיעין) הבטיחה לי תנאים מסויימים. אך כאשר הגיעה החשבונית הראשונה הופיעו סכומים שונים מאוד ממה שהובטח לי. התקשרתי לסלקום על מנת לבדוק מדוע התנאים שהובטחו לי אינם מתקיימים. התברר שבהסבר שנתנו לי הנציגים בדינמיקה סלולר הם הבטיחו לי הבטחות שלא היו ולא נבראו. בפועל חתמתי על משהו אחר ממה שהוסבר לי (ומי באמת טורח לקרוא חוזה של 20 עמודים אחרי שהסבירו לו את כל התנאים בע"פ וענו על כל שאלותיו והתחייבו בפניו בע"פ). לאחר נסיונות חוזרים ונשנים להשיג את ליאור, מנהל הסניף, הצלחתי לדבר איתו פעם אחת. בפעם הזו הוא התנצל על שלא חזר אלי למרות כל ההודעות שהשארתי לו, קיבל את תלונתי לגבי ההבטחות שלא קויימו והבטיח לפצות אותי. סיכמנו שהוא יצור איתי קשר בעוד מספר ימים ונקבע מועד בו אגיע אל הסניף ונדבר פנים אל פנים. המנהל כמובן לא חזר אל מאז ועד היום (למעלה מ-4 חודשים עברו) וכל נסיונותי להשיגו בטלפון או בהגעה פיזית לסניף העלו חרס. גם הנסיונות לפנות לרשת דינמיקה הגיעו למבוי סתום כאשר הפנו אותי אל מנהל הסניף שבו רכשתי את המכשיר. בסופו של דבר התנאים שהבטיחו לי לא התקיימו וסלקום טענו שמכיוון שחתמתי על מסמך שונה ממה שהוסבר לי בעל פה, המסמך החתום הוא הקובע. מיותר לציין כי עד היום אני משלמת הרבה יותר ממה שהובטח לי שאשלם, והחבילות שהוצעו לי עדיין אינן קיימות.
עלבון, עוגמת נפש, בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם! פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה