פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר שלא מטופלת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שדרגתי לפני שנה וחצי לערך את המכשיר מנוקיה למוטורולה Z3 דרך חברת דינמיקה וביטחתי את המכשיר דרכה.
מאז כ-90% מהודעות הטקסט (SMS) שנשלחות אליי לא מגיעות ליעדן. אני משתמשת בהודעות טקסט כחלק מעבודתי והן קריטיות עבורי!
התלוננתי מספר פעמים, גם אצל סלקום וגם בחברת הביטוח דינמיקה.
בסלקום אמרו שהבעיה היא במכשיר וכיוון שאני מבוטחת דרך דינמיקה, הטיפול ייעשה במעבדה שלהם.
בינתיים אני לא מקבלת הודעות טקסט.

אני יודעת שהבעיה במכשיר שלי כיוון שרק אני לא מקבלת הודעות מאנשים שונים, מכשירים שונים.
נאמר לי ע"י נציג החברה שהמכשיר הזה הוא בעייתי והם יודעים על כך.
אם כך מדוע נתנו לנציג למכור לי את המכשיר???
לא הגיוני שאני אסתובב עם מכשיר לקוי שנה וחצי ללא טיפול בבעיה.

ניסיתי לפנות אך נתקלתי בהתעלמות. משום מה לפני זמן מה כשרציתי לנתק את הביטוח הם חזרו אליי ולא הניחו לי עד ששכנעו אותי להמשיך.
אני דורשת טיפול מיידי או החזר כספי. אם זה לא יקרה, אני מבטלת את הביטוח ואעבור לחברה מתחרה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ו/או החלפת המכשיר למכשיר מסוג אחר ללא עלות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה