פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חריפה על דינמיקה סלולר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב קומה ב באר שבע כתובת:
ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
משפחתי לקוחה של סלקום מזה כ8 שנים, שדרגה מגוון של מכשירים ועמדה בכל תנאי שהוצב בפנייה.
הנני חייל שמשרת בתנאי יומיות, אך חוזר הביתה בשעות מאוחרות.
בשל בעיה כלכלית של הוריי, החלטתי לפתוח חשבון חדש על שמי בסלקום(דרך דינמיקה)- הדבר בוצע לפני כשנתיים, מאז כל תשלום שולם במועד.
במהלך חודש אפריל, שמרתי בבסיס, הייתי בעל 2 מכשירי K610I של סוני-אריקסון. יום למחרת לאחר ששבתי הביתה מהבסיס גיליתי להפתעתי שדרוג של שני המכשירים. אחד לF480 והשני לסמסונג SOUL. הופתעתי מהדבר שכן החשבון על שמי, אין ייפוי כח לאף אחד אחר מלבדי. לכן, כיצד יתכן שאמי תוכל לשדרג, להתחייב ל36 חודשים ולגרום לי להוציא מעל 200 ש"ח נוספים כל חודש על מכשיר שכלל לא רציתי??
מאז אני עובד בסופי שבוע כדי שיהיה ברשותי לשלם את החשבון הסלולרי.
יש לציין שמאז השדרוג, ולאחר שיחה עם אמי, היא ניסתה לבטל את העסקה- לדבר דינמיקה לא ניתן לבטל מכיון שעברו כבר מעל 24 שעות מהקנייה (עברו 3 ימים).
לאחר כחודש וחצי בשימוש במכשיר-מתוך ניסיון לקבל את העובדה שאצטרך להתמודד איתו לשארית 36 החודשים הקרובים. אינני מרוצה מהמכשיר, הוא אינו עונה על דרישותי כלל!
פניתי בעצמי לדינמיקה נאמר לי להגיע למחרת למנהל ולהסביר לו את הנעשה. כשהגעתי למחרת נודע לי כי המנהל בדיוק יצא. כששאלתי אם יש אפשרות להחזירו נאמר לי שהוא לא יחזור וש"הוא עבד קשה היום". אני חייל ואין באפשרותי להגיע בשעותיו. כשפניתי לסלקום נטען לי כי העסקה התבצעה בדינמיקה ולכן יש לפנות אליהם.
שוחחתי עם המשרד הראשי של דינמיקה. נאמר לי שמנהל דינמיקה סניף ב"ש יחזור אליי.. ואכן הוא חזר אליי במהרה. הסברתי לו את הבעיה אמר שיבדוק את הנושא ויחזור אליי.. מאז עבר כשבוע ואני- ללא מענה.
הנני מאוכזב מהשירות, לא מבין איך הוסכם לאמי לחתום על טפסים שרק אני מורש לחתום עליהם, זאת ללא כל אישור בכתב/בעל פה ממני, בעל החשבון.
הנני מבקש לבטל את העסקה או להחליף למכשיר אחר שכן אינני רואה את עצמי מתמודד איתו במשך 1095 ימים הצפויים.
תודה
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה