פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח ואחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת סלקום. לפני כשנה וחצי העברתי את האחריות והביטוח לחברת דינמיקה. אתמול התקלקל לי הטלפון וכשניגשתי אל מחלקת השירות והתיקונים של החברה (בקניון רננים) הביאו לי מכשיר חלופי שישמש אותי עד אשר המכשיר האישי שלי יתוקן. היום בבוקר התקשר אלי הטכנאי וטען כי לא ניתן לתקן את המכשיר (אני רוצה להדגיש שזה לא בגין קורוזיה אלא בגלל שהמגעים יצאו ממוקמם) ועל כן אני מקבלת במקומו את המכשיר החלופי במקומו. מכשיר זה, לפחות כך נראה, עבר עשרות או מאות ידיים. בוודאי יש לו בלאי איני יודעת כמה שנים הוא בשוק, אך סביר מאוד להניח כי הוא ישן יותר מהמכשיר המקורי שלי. אני מוחאת נחרצות על הטיפול הלקוי של החברה. איך ייתכן שאני משלמת מידי חודש אחריות וביטוח ובבואי לקבל את השירות המגיע לי, החברה לא עומדת בהתחייבות? אני דורשת מכשיר חדש מהקופסא, בדיוק כפי שמגיע לי. אבקש את טיפולם המהיר ובנוסף להתנתק משירותי החברה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת טלפון חדש והתנתקות מהשירות פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה