|
|
|
|
|
|
מוצר לקוי |
נושא התלונה: |
יום שני 21 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
לב המיפרץ חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מטען לרכב מסוג נוקיה.כאשר ניסיתי לשלבו למחבר המצת ברכב הוא לא חדר עד למקומו ולכן איו אפשרות להטעין את המכשיר בעזרתו.הרכב שבו מדובר הוא רכב חדש לחלוטין.קיים אצלי כבל אחר לטעינה עבור סוג אחר של נוקיה והוא כן עובד,למחרת הרכישה בשעות הבוקר הופעתי החנות כאשר המכשיר ארוז באריזה המקורית ללא כל פגע ודרשתי את כספי בחזרה לא רציתי לקבל זיכוי כי אין לי מה לרכוש שם.הם סירבו .השארתי את המכשיר בחנות ויצאתי לדרכי. מנהל החנות שמו ינאי,חשבונית מס קבלה 300148787 ע"ס20.99 ש"ח.אבקש את עזרתכם בנידון
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|