פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כסף ועושק< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏31/03/2010

לכבוד
הנהלת דינמיקה סלולר


הנדון: ביטול חיוב על ביטוח למכשיר סלולרי

שלום רב,
אני הייתי לקוחה של סלקום דרך חברת דינמיקה. מספר חודשים לאחר שסיימתי את הקשר עם סלקום ועברתי לחברה אחרת, גיליתי שאני עדיין משלמת לדינמיקה ביטוח על המכשיר שכבר לא בבעלותי (מסתבר שדינמיקה לוקחים אחריות מלאה על שירות הלקוחות כשאתה מנוי, אך כאשר אתה מפסיק את המנוי, הם לא מבטלים אוטומטית את כל החיובים הקשורים למנוי זה, ואף לא טורחים להודיע שישנם שירותים שצריך לבטל בנפרד). מייד פניתי אל החברה וביקשתי לבטל את הביטוח למכשיר שכבר איננו ברשותי, ונציג מטעמם הבטיח לי שזה מטופל (פנייה זו אף מתועדת אצל החברה כפי שנאמר לי בשיחותיי האחרונות עם דינמיקה).
החודש, כ-20 חודשים לאחר המקרה המתואר, בדקתי באפן אקראי חשבון אשר לא משמש אותי בשוטף ובזמנו ממנו ירדו החיובים של דינמיקה, ונדהמתי לגלות שלאורך כל התקופה החשבון חויב על דמי ביטוח. לאור עניין זה, פניתי מידית לחברת דינמיקה ושוחחתי עם נציגה בשם אנה. היא הסבירה לי שאומנם היא יכולה לראות במערכת שביקשתי בעבר לבטל את הביטוח, אך שהאופן היחיד בו ניתן לעשות זאת הוא ע"י בקשה בכתב, ולטענתה לא התקבלה בקשה כזו ממני.
לאחר בדיקה מול מנהל, היא הודיעה לי שאקבל החזר על החודש האחרון בלבד. לא הסכמתי לדבר זה, וכך המשיכו שיחותיי עם החברה במשך מספר ימים, כאשר בכל פעם מבטיחה לי אנה שיחזור אלי מנהל ולבסוף היא חוזרת אלי עם הצעה להחזר על חלק מהתקופה המדוברת.
חשוב לציין כי כאשר ביקשתי לוודא שהפעם השירות באמת בוטל, הודיעו לי שאכן כן (וזאת מבלי שנתבקשתי לשלוח בקשה כתובה, כפי שטענו בפני שזו הדרך היחידה בה ביטול יכול להתבצע, והרי זו הסיבה בגללה המשיכו לחייב את חשבוני למרות בקשתי. מתבקש לשאול האם אני צריכה לדאוג ששוב אחויב למרות הבטחתם על הביטול כמו שקרה בעבר?).
בסופו של דבר, חזרה אלי מיכל, נציגה בכירה של החברה, והסבירה לי שאין להם עוד מה לעשות ושהכי הרבה שהם יכולים להחזיר לי זה על חצי מהתקופה.
דינמיקה, אני פונה אליכם פעם נוספת בבקשה לתקן את העוולה ולקבל החזר מלא על תשלומי הביטוח למכשיר הסלולרי ב-20 החודשים האחרונים. הרי זה לא יתכן שאשלם סכום כזה על שירות לדבר שאפילו לא קיים, ועוד לאחר שדרשתי לבטל את השירות לפני כ-20 חודשים והודעתם לי שהוא יבוטל.
אנא חיזרו אלי עד מחר עם תשובה, בתקווה שלא אאלץ לפנות לרשות ההסתדרות לצרכנות.

בברכה,
נגה באהר
052-4546235
כספי סוג הנזק :
החזר מלא על תשלום שנלקח ללא אישור פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה