פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפאלפון שלי אבד בתאריך 9.7.2010 מתברר שבחברת דינמיקהאני צריכה לשלם כמעט מחיר מלא עבור המכשיר(מה שלא הגיוני היות ואני משלמת בטוח מלא כל חודש) בתאריך 21.7.10 ביקשתי לבטל את הבטוח מכיון שאני לא מעוניינת לשלם את מלוא הסכום עבור המכשיר, בחברת דינמיקה נאמר לי שעבור תשלום הבטוח עבור כל חודש יולי אני אשלם את כל הסכום,מדוע לא מחייבים אותי על חלק יחסי של החודש והאם זה חוקי
עלבון סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה