פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מגן מסך לאייפון 4 נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון g כפר סבא כתובת:
דוכן דינמיקה בקניון g סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת ה-16/10 רכשתי מגן מסך בדוכן דינמיקה שבקניון g.
ביקשתי מהמוכרת מעיין שטוי, מגן מסך רגיל והיא הביאה לי אחד שלכאורה נראה רגיל אך כאשר הגעתי לביתי ופתחתי את האריזה הופתעתי לגלות כי לא מדובר במגן מסך שקוף אלא במגן מסך שנראה כמו מראה אשר מעוות את צבעי המסך במכשיר הסלולר המתקדם וגורם לי לבעיות ראייה. אוסיף ואדגיש כי המוכרת לא רק שלא ציינה בפני כי אין מדובר במגן מסך רגיל אלא גם לא הזהירה אותי כי קנייה של מוצר כזה אינו ניתן להחזרה והרי שמדובר בהונאה והטעיה מכוונת. לאחר 4 שיחות עם מוקד השירות של דינמיקה והגעתי פעם נוספת לדוכן לאחר פחות מ-24 שעות ממועד הקנייה, לא התרצתה החברה להחליף לי את המוצר למה שביקשתי מלכתחילה.
בריאותי, עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפת מגן המסך באחד רגיל שקוף+ פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה