פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית פלאפון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות של דינמיקה בקניון מלחה בירושלים ובצעתי עסקה של פלאפון שנקרא
מילסטון בחברת סלקום נאמר לי עי המוכר בשם אוהד שהיות ואני עובר מחברת אורנג
מגיע לי הטבה שהגלישה באינטרנט תעלה לי 25 שקלים בחודש ומעבר לזה 19.90
על החבילה ולא נאמר לי שהתוכנית היא בתנאי שאדבר 150דקות ואז אקבל זיכוי
וכן המוכר היה מאד נחמד ועשיתי טעות שעלתה לי ביוקר נאמר לי עי המוכר שאני יחתום חתימה אלקטרונית בלי שאראה את החוזה הכתוב כי אין לו דפים להדפיס לי את החוזה ונאמר לי על ידו שאני אסמוך עליו שכל מה שסגרנו ביננו בעפ זה רשום בחוזה ולאחר מספר שבועות קיבלתי את החשבונית הראשונה וגילית שאני משלם 65
שקלים על האינטרנט וזה לא מה שנסגר ביננו פניתי לחברת סלקום וסיפרתי להם את מה שקרה חברת סלקום הפנתה אותי חזרה לחנות על מנת לפטור את הבעיה
נקבעה לי פגישה עם מנהלת הסניף בחורה בשם סיגל הסברתי לה את כל הסיטוציה וביקשתי לצאת מהתוכנית לבטלה נאמר על ידה שאיפשר והיא תבוא לקראתי כי היתה אי הבנה ותתן לי הנחה של 12 שקל בחודש על הגלישה באיטרנט שהיא תחזור אלי לאחר מספר ימים כמובן שהיא לא חזרה עם תשובה לפני מספר ימים קיבלתי חשבונית נוספת ששם גיליתי חייבו אותי גם על הפלאפון 64 שקלים ונאמר לי בפירושעי המוכר אוהד שהמבצע הזה לחיילים הפלאפון בחינם שמרגע שאני מדבר מהדקה הראשונה אני מזוכה על הסכום 64שקל שוב התקשרתי לחברת סלקום ושם נאמרלי שאין כזאת תוכנית ואני צריך לדבר ב64 שקל ואז אני יזוכה על הסכום של הפלאפון וכן חייבו אותי ל36 חודש ניסיתי שוב לפנות למנהלת סיגל ואני כבר 3 ימים מנסה להשיג אותה וכאילו בלעה אותה האדמה ו
אין מענה אודה לטיפולכם המהיר והמסור בתודה מנחם וייס יוצא גם שעוד לפני שאני מתחיל לדנר אני משלם 140 שקל ללא מעמ זו לא הית הכוונה שסגרתי את העסקה
עגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה