|
|
|
|
|
|
הפסקת שרות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הטלפון הסלולרי שלי (המספר נרשם בטבלת הפרטים האישיים)מבוטח בדינמיקה מזה שנים.
בחודש יולי הודעתי לדינמיקה באמצעות פקס שרות לקוחות על הפסקת השרות.
התקשרתי לוודא שהפקס התקבל.
למרות הודעתי-חויבתי בגין חודש נוסף.
שוב הודעתי בפקס,שוב דיברתי,הובטח לי שהכל בוטל ושוב חויבתי בגין חודש נוסף.
כל ההתרחשות חזרה על עצמה גם בפעם השלישית ושוב חויבתי בגין חודש אוקטובר.
שרות לקוחות מסרב לתת אישור בכתב על קבלת הודעת הלקוח על הפסקת השרות ורק מבטיחים בשיחות טלפון שהשרות הופסק ו...ממשיכים לחייב את החשבון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי בגין 3 חודשים אחרונים והפסקת השרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|