פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות והוגנות לגבי ביטוח הסלולרי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחת דינמיקה בביטוח הנייד כבר במשך שנה. לקראת סוף ההתחייבות קיבלתי מסרון בו נאמר לי שההטבה שלה זכיתי במשך שנה עומדת להסתיים ועלי ליצור עימם קשר. התקשרתי לשירות הלקוחות וענתה לי נציגה בשם מריה. מריה אמרה לי כי מעתה אשלם 48 ש"ח במקום 35 מכיוון שנגמרה שנת ההטבה. אני כמובן ביקשתי להפסיק את הביטוח הרי זהו סכום מאוד גבוה לחודש עבור ביטוח מכשיר כמו שלי שאיננו מכשיר חדש או משוכלל כלל. מריה טענה כי אינני יכולה להפסיק את הביטוח מכיוון שלפני חודשיים הכנסתי את המכשיר לתיקון ובאותו הרגע אני התחייבתי לעוד 4 חודשים בביטוח. אף אחד לא אמר לי כשהכנסתי את המכשיר לתיקון שהדבר כרוך בכך שאני מתחייבת לעוד 4 חודשים וגם לא חתמתי על שום תקנון שבו הדבר כתוב. מריה לא ניסתה כלל לעזור ואף התנהגה בגסות והציעה לי לשלם קנס של מאות שלם כדי להתנתק. אני חושבת שזו פשוט חוצפה שחברות הסלולר מוצאות אין ספור דרכים לקשור אליהן את הלקוח ועוד מבלי ידיעתו. השיחה הסתיימה בכך שהנציגה פשוט אמרה לי לחכות עוד חודשיים ולהתקשר לבקש לנתק כי אני מחויבת לעוד חודשים בלי שום ניסיון לעזור. אני כמובן אמרתי שלא אוותר. חברות הסלולר פשוט עובדות עלינו בכל דרך אפשרית כדי שניאר לקוחות וחוסר השקיפות וההוגנות הוא מתחת לכל ביקורת.
כספי סוג הנזק :
הנני מעוניינת לבטל מיד את הביטוח ולא להישאר עוד חודשיים או לשלם קנס יציאה ולקבל זיכוי כספי על הימים האלה בהן נשארתי לקוחה בלית ברירה מאותו היום בו רציתי להתנתק. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה