פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ללא רשיון עסק מוצג, ללא מטפי כיבוי אש במקום גלוי,במקום פועלת מעבדה אלקטרונית נושא התלונה:
גולדמן sigalit שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרכבת8 כתובת:
אזור תעשיה סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר זלזול משווע בזמני, חוסר התיחסות,לענייני , מכיון שידעתי מראש שלא ניתן לתקן אתמכשירי כך שחיכיתי בגלל שהם לא הקשיבו, היה לי המון זמן לבדוק את ליקויי המקום. מלבד שירות לקוחות שאינו ראוי אפילו לציטוט מפאת הרמה..אסתפק בכינויו של נציג שירות ניר שסיים שיחה טלפונית עם אמי- בת 65- "אל תדאגי , נשמה".תיקנתי אותו שהיא עדין בחיים ושלא יכנה אותה כך. הדבר פרח מזכרונו כשהיגיע הלקוח הבא. לעיסת מסטיק עליד 2 נציגי שירות בפה פתוח תוך כדי הזמנת, פיצה חומוס,וכדברי המנהלת ענבל,שדרשתי זיכוי עלפריט שרכשתי כחצי שעה קודם לכן, אנו כרגע מזמינים צהרים, מדוע המנהלת שאני מחכה לעודף ממנה כי אין לפקידה עודף מאלצת אותי הלקוחה להמתין בסבלנות כשהנציגה השניה עסוקה בהזמנת חומוס כי לא בא לה פיצה. אפשר אולי להזמין אחת אחת ואז לפחות אחת פנויה בשעות העבודה לטיפול בלקוחות.אבל לעיניננו.אין תעודת רישוי עסק,ובמקום קיימת מעבדה לתיקון מכשירים. יש לציין שטכנאי השירות - ניסן- היה היחידי שנתן שירות מקצועי אדיב בגבולות יכולתו. המכשיר הושבת, הוא לא יכל לעזור. ואני לקוחה שרכשה מהם 2 מכשירים כולל ביטוח מקיף בעלות של 3000 ש"ח ,מסתבר שעלות ההשתתפות העצמית הינה כשליש מערך המכשיר. ההתייבות הינה ל44 חודש. בודאי שאני לקוחה פגועה וזועמת על עצמי ששוב התחייבתי לחרברה בחוזה דרקוני.
הגדרה בנהלי עבודה : לעיסתמסטיק בפני הלקוח - לפחות בפה סגור. 2.הזמנת הארוחה לא מול הלקוח- אחרי המתנה של שעה - גם הוא רעב .3..נשמה אינה מילה שנציג שירות יכול להשתמש בה. סוג מסוים של תרבויות מקבל מילה זו כהעלבה בוטה. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה