פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה +שקר של נציגה מהחברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף גי' בכפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנדון:ביטול עיסקה+שקר של נציגת שירות

קניתי במתחם ג'י בכפר סבא פאלפון מדגם
Motorola A853 Milestone
מבחורה בשם מעיין בחברת דינמיקה חתמתי על מס' דפים שקראתי אותם בצורה ברורה לחלוטין לאחר כמה ימים הפאלפון לא היה לשביעות רצוני
הרי שילמתי המון כסף ואין בו את התוכן שאני צריך!!
חזרתי לסניף בג'י בכפר סבא לאותו גברת רק בשינוי אדרת גב' מעיין אמרתי לה שאני רוצה לבטל עיסקה והיא טענה שחתמתי על מסמך שאני לא יכול לבטל עיסקה
וכפי שידוע לי בדקתי כל נייר ונייר לפני שחתמתי אלא אם כן החברה זייפה את החתימה שלי וזה כבר עברה על החוק!!
אחרי זה נכנס לתמונה המנהל של מעיין ששמו ברוך
שאמר אין אפשרות לבטל עיסקה בגלל שאני הלקוח חתמתי
ושוב לא חתמתי על שום מסמך כזה
קיבלתי יחס מזלזל ומשפיל ככה לא מתנהגים ללקוחות שחברה כזו רוצים שיביאו עוד לקוחות
או אפילו לחזור אלייה בשנית

התנהגות ממש לא נאותה
הייתי רוצה שתעזרו לי לבטל עיסקה עם החברה הזאת בבקשה
או שמישהו בכיר יותר ידבר איתי ויתן לי תשובות קצת יותר מתאימות
והכי חשוב שהנציגה מעיין לא תשקר ללקוח הבא והמנהל שיעבור קורס יחסי אנוש כי הוא עובד עם בני אדם בסה"כ
והכי חשוב לבטל עיסקה

תודה, ערן
עוגמת נפש סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה