פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 20.08.08 עשיתי ביטוח בחברת דינמיקה לסלולרי שלי הודיעו לי שהביטוח הוא לשנה ובאם לט הודיע על ביטול זה ימשיך לעוד שנה, חודש וחצי לפני שהסתיימה שנה, פניתי להחליף פנל שנשבר בטלפון, בסניף לב המפרץ שבו ביטחתי את הטלפון, נאמר לי שבאם אינני ממשיך לפחות חצי שנה את הביטוח אין באפשרותי לקבל שרות, הודעתי להם שהיות ואין ברצוני להמשיך את הביטוח מעבר לשנה , לא אקבל את השירות ואכן מתועד אצלם שהייתי חודש לפני ולא קבלתי שרות עקב קצוני להפסיק, לי היה ברור שבזה תם הרומן שלי עם דינימיקה, אך מתברר שהם מתחכמים ואומרים שהיות ולא הודעתי להם ביום שהסתיים לי הביטוח , שאין ברצוני לחדש, הנה לא מתחשבים שחודש וחצי קודם לא קיבלתי שירות כי החלטתי להפסיק את הביטוח בתום שנה,לא הואיל לי שהם בדקו שבשנה אחר כך הייתי מבוטח בחברת האם שלהם "סלקום" בביטוח מלא, הם המשיכו לגבות מימני בעבור שנה נוספת ביטוח ללא ידיעתי ודחו את תלונתי מכל וכל למרות כל הנ"ל ולא מסכימים להחזיר שנת ביטוח ,. כשהם מודיעים לי שהם יודעים ובדקו שהייתי בשנה זו מבוטח בחברה האם שלהם "סלקום".
השאלה שלי : א. מדוע ביטוח רכב לא מתחדש לי באופן אוטומטי , אלא שולחים הודעה מראש. ב. מדוע לא מספיק שהודעתי חודש וחצי קודם על הפסקת הביטוח בתום שנה (העובדה שכנ"ל לא קיבלתיח שירות כי החלטתי שאני לא ממשיך את הביטוח אצלם) ג. מדוע אם דינמיקה בדקה שהייתי מבוטח בסלקום, היא לא מוכנה להחזי לי כסף עבור שנה שנגזלה מימני , בטענה שקיבלתי את החיובים של חברת האראי והייתי צריך לשים לב שממשיכים לקחת מימני כסף. בו בזמן שחודש וחצי קודם הודעתי שאינני מחדש את הביטוח. אני דורש את מלוא התשלום מ 20.08.09 עד ה20.08.10 כ 500- שקל
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה