פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר פגום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי מכשיר פלאפון דור 3 בדוכן דינמיקה בקניון מודיעין. על המכשיר שילמתי 600 ש"ח. בזמן המכירה לא טרחו לציין בפני שהיות ואינני לקוח סלקום, המכשיר שאני רוכש אינו מצויד בתאורה ללוח המקשים בעברית. משום מה רק הספרות מוארות. במידה ואני מעוניין לחפש שם, או להזין שם בעברית, התאורה לא ניראת באותיות העבריות ובסופו של דבר איני יכול להשתמש בפלאפון.
כששאלתי בעמדת דינמיקה לפשר הענין אמרו לי שאם הייתי לקוח סלקום הייתי מקבל את אותו הדגם, רק עם "צריבה" מיוחדת שסלקום עושה כדי שגם האותיות העבריות יוארו בלוח המקשים. לפי דעתי זו ממש שערוריה, היות ושילמתי 600 ש"ח על מכשיר שבעצם איני יכול לבצע פעולות בסיסיות ואלמנטריות כגון לחפש אנשי קשר או לרשום את שמם אלא אם כן אני עומד מתחת לכיפת השמים ויש מספיק אור. יכולתי לרכוש במקום אחר מכשיר פשוט הרבה יותר ב200 ש"ח, אבל רציתי מכשיר דור 3 ובמקומו קיבלתי מכשיר שמתסכל אותי בכל פעם מחדש ואיני יכול להשתמש כראוי במכשיר.
בצורה שדינמיקה מוכרת אותו לציבור הוא פשוט מכשיר פגום!!!! בלי תאורה לאותיות העבריות אין למכשיר כזה מה לחפש במדינה שרושמים בה בעברית!!!!!! איני מבין למה דינמיקה מוכרת אותו? אולי כסוג ב? אז לפחות שימכרו בחצי מחיר!! לפחות שיעדכנו אותי בזמן הרכישה!! אני מצפה לטיפול בתלונתי.
הייתי שמח מאוד לקבל את כספי בחזרה או לספק לי מכשיר זהה המכיל תאורה נאותה בלוח המקשים העברי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או אספקה של מכשיר דור 3 חלופי תקין פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה