פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להשבת כסף בגין רכישת מוצר ויחס משפיל בעקבות הבקשה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך מנחם בגין 53 קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 11.03.11, רכש אבי מכשיר סלולר בסך 400 ש"ח, מנציגה בחנות "דינמיקה" בקניון גבעתיים. לאחר כחצי שעה בלבד, החליט אבי, מסיבותיו הוא כי הוא איננו מעוניין במוצר ומעוניין להחזירו כקבוע בחוק.

נכנסתי עם אבי לחנות ונציגה בשם סיון אמרה כי איננה יכולה להחזיר את הכסף שאבי שילם (במזומן). כאשר תהיתי מדוע איננה יכולה להחזיר והסברתי כי ישנו חוק, היא התחילה תוקפת ומדברת בצורה מתלהמת ומשפילה.
כאשר קצתי ממסע ההשפלות, שאלתי לשמה היא ענתה "בטח את חושבת שאני אתן לך את השם שלי? אולי את רוצה גם את הכתובת שלי וחשבון הבנק?", וכאשר אמרתי לה כי קיים חוק ואני עורכת דין, היא ענתה "אוי אוי אוי אני ממש מפחדת, אני לא אשן בלילה עכשיו".

אני אשר הייתי המומה מתגובתה - אשר נבעה אך ורק במטרה לייאש אותי על מנת שלא אקבל את ההחזר הכספי, ניסיתי שוב להבין מדוע היא מסרבת להחזיר את הכסף כקבוע בחוק, והיא ענתה כי אם לא אצא מהחנות היא תזמין קב"ט!!!!

האם אדם המנסה לעמוד על זכויתיו הקבועות בחוק, בצורת שיחה נחשב כאדם מאיים?

אין לתאר את ההשפלה שאני עברתי, למיותר לציין, שאני בחורה בוגרת, עורכת דין במקצועי וכל שחטאתי היה בלבקש את כספי חזרה (אשר לא הוחזר).
לבסוף, כשנאלצתי לעזוב את החנות, עם תחושה של חוסר אונים היא סגרה את החנות בפנייי וחייכה ואמרה "את רואה? את הפסדת! אם לא היית אומרת לי שתפני למועצה לצרכנות אולי הייתי יכולה לעזור לך!!"........

ואני שואלת ממתי לקוח צריך לפחד מנציג מכירות בכדי לקבל את הזכות המגיעה לו על פי חוק? ומדוע צריך לעבור השפלה שכזו?

נקודה נוספת ראויה לציון לבדק בית עם אותה הנציגה:אותה נציגה בשם סיון באותו היום, לא היתה נוכחת בחנות עד לרגע הסגירה, ונציגה אחרת שהיתה חדשה, והושארה בחנות לבדה, אמרה לה "מדוע עזבת אותי כל היום לבד וטיילת בקניון?", אז הנציגה סיוון ענתה לה "כי אני ותיקה ואת לא".....
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כקבוע בחוק + התנצלות פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה