פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקעת מחיר חוזה שרות/בטוח לסלולר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הוד השרון/ומרכז שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצערי לפני חודשיים שוכנעתי ע"י עובד ראשי - ליאב ג'רבי- בסניף הוד השרון/מרגליות לחתום על חוזה שירות (לסמסונג גלקסי חדש שרכשתי לא אצלם) במחיר מוזל מיוחד 34 שח במקום 72 שח. ביקשתי ניירת לקבל במקום וראיתי כי נרשם מחיר אחר ממה שהובטח. ליאב הבטיח לי שזו בעיה במחשב ובגיירת הרשמית שאקבל הכל יהיה בהתאם למה שהוצע על ידו וסוכם. לאחר שדרשתי ארוכות הוא הסכים להוסיף תיקון בכתב ידו עם חתימתו וחותמת הדוכן.
החודש בדקתי חשבונות הבנק ומתברר שחויבתי במחיר מופקע 58 שח במקום 34 שהובטח. פניתי למרכז דינמיקה וגם נדרשתי ושלחתי צילום הניירת שקיבלתי בדוכן עם החתימהולמרות פניות חוזרות אינם מקבלים את הרשום וגם אינם מוכנים להפסיק את החוזה ללא הקנס 150 שח, למרות שלא הם שעומדים בהסכם.
הכל סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה