פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לוקחים כסף אבל לא נותנים ביטוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היה לי ביטוח על מכשיר נוקיה בדינאמיקה סלולר, ואחרי שהוא טבע והתקלקל לגמרי הלכתי לסניף בכפ"ס וקיבלתי מכשיר LG מעפן ביותר שראיתי בו זמני בלבד כי אין ברירה. זה היה בחודש יוני שעבר (לפני שנה), ומאז כל פעם שהגעתי לסניף של דינאמיקה כי הוא עשה לי מלא בעיות (פתאום נכבה ואי אפשר להדליק) לא קיבלתי שום שירות בטענה שאין לי ביטוח איתם. לא הבנתי איך זה הגיוני כי לא ביטלתי אותו, אבל ב-3 סניפים שונים אמרו לי שאין לי ביטוח אצלם.
במקביל בחשבון בנק ירד ממני כל חודש כסף על הוראת קבע "מסב י-י" ולא היה לי מושג מה זה הדבר הזה, על מה אני משלמת. בבנק אמרו שזה דינאמיקה, דינאמיקה אמרו שאין להם שום קשר אליי יותר, סלקום אמרו שאין להם קשר לזה גם, וככה שלחו אותי ממקום למקום לחפש.
בסוף בשיחה עם שירות הלקוחות של דינאמיקה התברר שבאותו יום שהחלפתי למכשיר אחר הם החשיבו את זה כ"שדרוג" ולא כהחלפה, ובגלל שאני לא עדכנתי אותם ש"שדרגתי" הם לא העבירו לי את הביטוח למכשיר החדש! אז שנה שלמה שילמתי על מכשיר שמזמן כבר מת ולא קיבלתי שירות על מכשיר שאצלי, כי אני לא עדכנתי אותם שהם הביאו לי מכשיר חדש! לא שמעתי מילה על כך שאני צריכה לעדכן אותם, ולמה אני צריכה בכלל?? "תעדכנו את עצמם שהבאתם לי מכשיר חדש", זה הגיוני? שיעדכנו במערכת כשזה נעשה, זה אותו גוף. וזה בפירוש לא שדרוג. ולמה הביטוח לא עובר ישירות? זה אותו מספר פלאפון, אותו לקוח. ואם זה לא עובר ישירות, שיציינו בפני הלקוח שהוא צריך לדאוג להעביר אותו. לא יודעים להסביר, יודעים רק לקחת כסף.
הנציגה פשוט האשימה אותי בהכל ואמרה שאין מה לעשות כי זאת טעות שלי ואין לה איך לעזור לי. אני טוענת שזאת ממש לא טעות שלי, זה כשל במערכת שלהם וזה עוול שלקחו לי מאות שקלים בשנה האחרונה על שירות שלא קיבלתי. גם העובדה שההוראה בחשבון בנק לא רשומה כדינאמיקה אלא מסב י-י וקשה לעלות על מי בעצם לוקח לי את הכסף, לא מוסיפה להם. הייתי מצפה מחברת ביטוח כזו להתנהל יותר טוב.
ועכשיו גם מסתבר שיש לי התחייבות על המכשיר, כי "שדרגתי", ואם אני רוצה להחליף אני עדיין מחוייבת להחזיר 20 שקל כל חודש למשך השנתיים הקרובות! דבר זה לא נאמר לי בשום פנים ואופן אפילו פעם אחת כשבאתי להחליף מכשיר! הם היו בקטע של "נהרס לך? נחליף לך. אין שום בעיה". צ'יק צ'ק החליפו בלי לדבר יותר מידי, תודה רבה ולהתראות, ופתאום אני מוצאת את עצמי מחוייבת על 70 שקל בחודש על כלום!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי, ושיתקנו את המערכת שלהם כדי למנוע מקרים נוספים פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה