פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח מכשיר סלולרי בחברת דינמיקה סלולר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר הסלולר שלי מבוטח בחברה הנ"ל.

בתאריך 02/06/2011 פניתי למרכז השירות הטלפוני של חברת דינמיקה סלולר בעקבות תקלה במכשיר הטלפון שלי, על מנת שיפנו אותי למעבדת שירות קרובה למקום מגוריי, כדי לתקן את מכשיר הסלולר שלי.

נציגת השירות אמרה לי כי קיימת מעבדה בקניון לב אשדוד ועלי להגיע לשם כדי לתקנו.

הגעתי למקום ומצאתי עמדת מכירות במקום אליו שלחו אותי. הנציגה בעמדת המכירה אמרה לי כי כלל לא קיימת מעבדה באשדוד. הנציגה הוסיפה כי אני צריך לתת לה את המכשיר והיא תיתן מכשיר חליפי אך אין לה בכלל מכשיר חליפי. היא הציעה לי לנסוע לעיר אחרת ("אולי תיסע לתל אביב או רחובות..").

מבדיקה שעשיתי עולה כי כלל לא קיימת מעבדת שירות באשדוד כבר זמן רב (כשנה) וזאת למרות שהחברה מפרסמת כי קיימת כזו באשדוד.

כשחזרתי בטלפון למרכז השירות של דינמיקה סלולר, הנציגה אמרה כי היא לא יודעת איך לעזור לי ואמרה כי תעביר את תלונתי לממונים. כשצלצלתי בתאריך 05/06/2011 שוב למרכז השירות אמרו כי לא יכולים לטפל בי ונתנו לי מספר פקס כדי שאשלח את תלונתי. מספר הפקס שנתנו לא מחובר כלל.

אני מבקש להתלונן על אופן הטיפול בי בחברת דינמיקה סלולר. מסתבר שלמרות שאני משלם מידי חודש את עלות הביטוח עבור ביטוח מכשירי, אני לא מקבל את התמורה לכך, אם באופן השירות ואם בפתרון לבעייתי.

אבקש את עזרתכם בטיפול בתלונתי.

בברכה ותודה מראש,
שי כהן

כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה