|
|
|
|
|
|
גניבת לקוח |
נושא התלונה: |
אטקינסון ליאון |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפנמי כ 7 חודשים ביקשנו לבטל את הביטוח למכשיר מאחר ושידרגנו לאייפון,
כששמנו לב שממשיכים לחייב אותנו עד יום זה - פנינו למוקד השירות
מסתבר שהנציג שהיה אמור לבטל את המנוי תיעד שהוא מבטל אך בפועל לא עשה זאת . הובטח שנזוכה אך בפועל רק לאחר כמה שבועות טיפלו בנושא האישור לזיכוי.
שירות גרוע!!! ביקשתילשוחח עם מנהל אך מסרבים להעביר אותי.
מדובר בסכום של כ700 ש"ח !! גניבה לכל דבר!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיחת מנהל זיכוי מיידי + ריבית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|