פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא כדין< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.2 בהצטרפותי לחברת סלקום, הצטרפתי גם למועדון הלקוחות של דינמיקה סלולר.

מאז דינמיקה סלולר התחילו לחייב את חשבון שלי ב75 ש"ח מידי חודש, על ביטוח שכלל לא רכשתי דרכם.
מאחר והביטוח היחד שרכשתי הוא דרך חברת סלקום.

לאחר שיחה עם נציג שירות,
דינמיקה סלולר מסרבים לזכות את החשבון שלי.
לטענתם יש ברשותם "חוזה" שאני חתום עליו עם התחייבות ל12 חודשים, והקנס יציאה הוא 120 שקלים.
נוסף לזאת הם מסרבים לבטל את המשך החיובים, אפילו שהצהרתי בפניהם שאני רוצה שהם יפסיקו עם החיובים.

חוזה זה כלל לא קיים, לא חתמתי על שום חוזה עם דינמיקה סלולר אלא רק עם סלקום, שהחוזה עם סלקום הוא ללא התחייבות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כרטיס האשראי פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה