|
|
|
|
|
|
אי שביעות רצון ובקשה להחזר כספי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סגולה פ"ת |
כתובת: |
דיזינגוף ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בס"ד
23/06/11
לכבוד:
דינמיקה סלולר
פניות הציבור
נשלח לפקס: 073-2600757
הנדון: אי שביעות רצון ודרישה להחזר כספי.
בתאריך 22.5.11 שלחנו את מכשיר נאמר לנו ע"י הטכנאי בסניף דיזינגוף כי המכשיר אינו ניתן לתיקון בגלל קורוזיה.
שילמנו את ההשתתפות העצמית ע"ס 450 ₪ עבור מכשיר חדש וניתן לנו מכשיר חלופי עד שיגיע מכשיר זהה למלאי.
לפניי כשבועיים קיבלנו טלפון לבוא לאסוף את המכשיר, כאשר הגענו נאמר לנו שוב ע"י הטכנאי שהמכשיר שהגיע תקול נתן לנו שוב את החלופי וביקש מאיתנו לחכות.
לפני כיומיים דיברתי טלפונית עם הטכנאי שאמר לי שהדבר אינו בשליטתו וכי הוא עדיין מחכה שישלחו לו את המכשיר תקין.
כמו כן התקשרתי היום למוקד שירות הלקוחות בטלפון *6656 ע"מ שינסו לעזור לי אך הנציגה אמרה לי שהדבר לא בטיפולם ושאני צריכה לחזור שוב אל הטכנאי וכי בשרות מטפלים רק בבעיה של חשבוניות.
בשירות כזה גרוע לא נתקלתי מעולם!!!! בעל המנוי הינו מעל גיל 70 ורגיל למכשיר הקודם שלו והם גורמים לו לעוגמת נפש ואי נוחות רבה.
1. לאור כל האמור לעיל ברצוני שתחזירו לנו את ה – 450 ₪ ששולמו לכם ואנו נחזיר לכם את המכשיר החלופי.
2. כמו כן ברצוננו לנתק כל התקשרות עם חברתכם וברצוננו לבטל את הביטוח במיידית.
לטיפולכם נודה,
בכבוד רב,
יערית כהן ב/אברמד שמעון
ת.ז. 012498416
טלפון יערית 054-6245472
טלפון שמעון 052-2743194
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|