פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר של נציג נושא התלונה:
שאול נטע שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
קניון סביונים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מאוכזבת מסלקום באופו כללי מהרגע שהצטרפתי לחברה!!!!!! (19.5.2011) במעמד המכירה בקניון סביונים אצל נציג בשם מיכה בדוכן של דינמיקה,הובטח לי 4,000 דקות ברשת סלקום,מה שכמובן לא בוצע והתקשרתי 3 פעמים בנושא,ולבסוף נשלחה חשבונית לא מעודכנת לחברת האשראי ועכשיו אני מחכה לזיכוי מה שכמובן עדיין לא בוצע!!! בנוסף,במעמד המכירה הסברתי למיכה שהכרטיס לא שלי והוא של בן דוד שלי(שהיה איתי)והבהרנו שלא אוכל להמשיך לשלם בכ"א...מיכה אמר שהכרטיס אשראי הוא רק להצטרף לחברה ושאחרי חודש אוכל לעדכן הוראת קבע. כמובן שפניתי אליכם גם בנושא וזה לא עזר...הגר,עשתה את הבדיקה מול מיכה וכמובן שהוא אמר לה שלא דיברנו במעמד המכירה על העברה להוראת קבע וזאת כמובן כדי לא לצאת לא בסדר!!! הוא העיקר מכר!!! אכזבה מוחלטת מסלקום ודינמיקה!!!! לא אכפת לחברות איזו עוגמת נפש עושים ללקוח ולטרטר אותו!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשלם לחברת סלקום בהוראת קבע פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה