|
|
|
|
|
|
יחס מעליב אין גילוי נאות!!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אין בדברי המוכרים בדלפק המכירות מספיק כדי להחליט על רכישה ויחד עם זאת הלחץ עצום ....לחתום על עיסקה ( החוזה ארוך ומסורבל)
כשחזרתי מאוכזבת מהמכשיר שלחו אותי לשרות לקוחות שאינו עונה לטלפונים וכיום כשגיליתי חיובים בגין אותה רכישה שלא הובאו לידיעתי למרות ששאלתי אודותיהם אני מרגישה שלא ניתנה לי היזדמנות הוגנת להתלבט אם ברצוני למשל לשלם חבילת גלישה למרות שלא חפצתי בטלפון עם אופציה כזו.... ועוד
חברים אני מאוכזבת מאד!!!!! מהמכשיר, מהיחס שלכם, משרות הלקוחות וללא ספק מאנשי המכירות הזריזים הממולחים ואשר לא מכירים גילוי נאות מהו....לדעתי עוד ישמעו על כך....
|
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|