פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי לזוז פנסיונרים נושא התלונה:
לושי גולדברג הדס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
רננים רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הורי הם פנסיונרים, הגיעו לדוכן של דינמיקה ברעננה לתיקון טלפון שרכשו לפני פחות משנה  מהם. 
2 העובדים של דינמקה שיקרו להורי במצח נחושה, הם אמרו להם שיש להם אחריות ונתנו להם טלפון אחר במסגרת האחריות, אימי שאלה האם זה בחינם והיא אמרה לה מפורשות שכן.
כשאימי סיפרה לי על הנושא ידעתי שנתנו לה אינפורמציה שקרית והתקשרתי לסלקום לברר את הנושא.
נאמר לי שהיא צריכה לשלם 79 שקל וזה מתקזז אם מדברת מעל 200 שקל ובנןסף משלמת 40 שקל על הטלפון הקודם ( נשאר לה 24 תשלומים)
חשתי כעס עז על כך שמרמים זוג פנסיונרים, מנצלים את העובדה שהם לא מבינים בנושאים האלה
ובשביל להרוויח על עוד עסקה, משקרים להם. 
פניתי לפניות הציבור בסלקום אך הם ענו לי כי העובדים מחויבים לעדכן את הלקוחות בפרטי העסקה, מה שלא קרה באותו הארוע, אני בספק אם הם באמת חקרו ובדקו את הנושא, זה כמו להתלונן בפני קיר.
מה שבטוח זה שאני, הורי וכל משפחתי נעזוב את סלקום. פדוט ביזיון!

כספי סוג הנזק :
בירור הפרטים לעומק עם הנציגים ופיצוי הלקוחות. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה