פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
צימקין דיאנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/12/2011 הגעתי לסניף גבעתיים במטרה לרכוש מגן מסך למכשיר סלולרי. ניגשה אלי מוכרת בשם יערה ועזרה בהתאמת המגן למכשיר. בתום התהליך, שאלתי אותה, האם היא יכולה להדביק את המגן, נעניתי בחיוב: "כן , כמובן". ניגשנו לעמדה, שילמתי והיא התחילה להדביק. תוך שנייה היא סיימה את ההדבקה. ברצוני לציין, כי זו לא הפעם הראשונה שאני רוכשת מגן מסך. בפעמים הקודמות, תהליך ההדבקה לקח מספר דקות וכלל: ניקוי יסודי של המסך עם חומר אנטיסטאטי, ניקוי עם המטלית ורק אח"כ ההדבקה. לאחר שקיבלתי את המכשיר , הפניתי את תשומת לבה של המוכרת, לכך, שנשארו בועות אוויר בחלק העליון של המכשיר ושהמגן אינו מוצמד באופן הרמטי. היא ניסתה לתקן פעמים, אך ללא הצלחה. בינתיים המתנתי בסבלנות, כאשר היא נכנסת למעבדה ויוצאת. בסופו של דבר, היא הכריזה כי אין מה לעשות ושהיא עשתה את העבודה בצורה טובה. ניסיתי להסביר לה , שזה לא צריך להיות כך, שזה קרה בגלל שהיא לא ניקתה את המסך היטב (ונשאר שם אבק) ושאינני מוכנה לקבל את המגן בצורה זו, מכיוון שבמקומות שהוא לא מוצמד הרמטית בקצוות נכנס אבק. אמרתי, שאם היא לא יכולה לתקן את העבודה הלא מקצועית זו, שתחזיר לי כסף. היא סירבה, ביקשתי לדבר עם האחראית. היא קראה למוכרת נוספת, בשם מור, שהציגה את עצמה כאחראית וגם התחילה לשכנע אותי שהעבודה נעשתה בצורה טובה. לא הסכמתי וחזרתי על בקשתי לתקן או להחזיר לי כסף. שאלתי למה הם מוכרים משהו שלא יודעים לעשותו בצורה מקצועית. מוכרת בשם מור, אמרה שהם לא נותנים אחריות על ההדבקה ושיערה אמרה לי את זה. אמרתי לה שאף אחד לא הזהיר אותי ושאלתי למה היא הסכימה לעשות משהו שהיא לא יודעת לעשות. על זה ענו לי מור ומוכר נוסף בשם תומר , שאני צריכה לעזוב את החנות כי אני מפריעה להם לעבוד ושיותר הם לא עונים לי ולא מוכנים לתת לי שירות בכלל !!!!!. נשארתי לעמוד בחנות ללא מענה וללא פתרון , לאחר ששילמתי . בשלב זה יערה ומור נכנסו למעבדה וסגרו את הדלת. פעמיים ביקשתי מתומר לקרוא להן שיצאו ויסדרו את העניין, הוא סירב והזכיר לי שהוא לא שומע אותי ולא נותן לי שירות. ניגשתי לדלת של המעבדה ודפקתי על הדלת ע"מ שמור ויערה יצאו . בשלב זה, מור יצאה והכריזה שהיא קוראת לקב"ט ולאחראי (מסתבר שיש עוד אחראי, שכמה פעמים ביקשתי לקרוא לו ואמרו לי שמור אחראית, אבל האחראי הזה אוכל למעלה ואני מוזמנת לעלות למעלה ולחפש אותו בעצמי! הם לא מוכנים להפריע לו באמצע האוכל !). הם התקשרו לקב"ט. כבר עברו חצי שעה (בזבזתי חצי שעה על משהו שהיה צריך לקחת 5 דקות (מנסיון) !!!!!!!!!!!!) ושמתי לב, שאני מאחרת להוציא את הילדים, ביקשתי משלושתם לתת לי את השמות שלהם, הם סירבו , ביקשתי שוב לפחות 5 פעמים !!!!!!!! הם המשיכו לסרב. לבסוף, אחרי רבע שעה !!!!! הגיע הקב"ט ורק אז בעזרתו, קיבלתי את השמות. מאחר ומיהרתי לגן של הילדים, לא יכולתי לחכות עד שמנהל הסניף יסיים את הארוחה שלו,לכן עזבתי.
יצאתי מהחנות, לאחר ששילמתי 39 ₪ , בזבזתי 45 דקות, עם דמעות בעיניים, עם מוצר שהוא לא לשביעות רצוני, עצבנית ומושפלת . אני חושבת, שזה השרות הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם, עוד לי נתקלתי בחוצפה כזו בחיי !!!!!!!
בדרך התקשרתי לשרות לקוחות שלכם. בפעם הראשונה חיכיתי 10 דקות !!!! עם המענה הקולי , לבסוף השיחה התנתקה !!!!!!. בפעם השנייה, חיכיתי עוד 10 דקות על הקו , בסוף ענתה לי בחורה בשם פתמה. ביקשתי ממנה לדבר עם אחראי שרות לקוחות וסיפרתי לה את כל הסיפור. היא אמרה שלא ניתן לדבר עם האחראי ושמה אותי בהמתנה לעוד 10 דקות !!!!!!!!! בשלב הזה כבר הייתי צריכה לקחת את הילדים ולא יכולתי להמשיך לדבר. היא אמרה שמה שהיא יכולה לעשות, זה לשלוח לי שובר בשווי 50 ₪. לבקשתי להחזיר לי את כספי, נעניתי כי לא ניתן ! ביקשתי ממנה לכתב אותי לסיכום התלונה שלי, ע"מ שאוכל להתעדכן בתהליך הטיפול, היא אמרה שלא ניתן.
באתר שלכם כתוב:
"מחויבים לשביעות הרצון שלך
רשת דינמיקה סלולר מחויבת לך הלקוח. לשם כך אנו שמים דגש על שירות מקצועי, מהיר ובעיקר אדיב ומסביר פנים.
על מנת לשמור על רמת השירות הגבוהה בודקת הרשת את שביעות רצון לקוחותיה באמצעות מערך לקוחות סמויים, סקרי שביעות רצון שוטפים ובדיקה יום יומית של רמת השירות הטכני. "
הלכה למעשה קיבלתי שירות הכי גרוע בחיים שלי, לגמרי לא מקצועי. כשהפניתי את תשומת לב של המוכרים לכך שהשירות אינו מקצועי, במקום לבקש סליחה , לתקן את הנזק או להחזיר לי את כספי , נתקלתי בחוצפה יוצאת דופן, חוסר תרבות וחוסר אחריות, הושפלתי ונפגעתי. במקום לקבל שירות אדיב, כמו שאתם מבטיחים, יצאתי עם דמעות בעיניים !!!!
-- לאחר 3 שבועות שלחו אלי שוברים שהיו בתוקף עד סוף שנת 2011
לאחר שפניתי לשירות לקוחות הבטיחו לשלוח שוברים מעודכנים. עבר שבוע וכלום לא הגיע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה