פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות נושא התלונה:
שלום קרן שם/כינוי:
‏יום שני ‏12 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול נגנב לי הסמסונג היקר שלי,
ברגע התקרה התקשרתי לדינמיקה אך מסתבר כי בשעה 18:00 כבר שירות הלקוחות סגור. לא היה מקום שניתן להשאיר פרטים לחזרה ועל כן התקשרתי היום.
לאחר 18 ד' המתנה כולל ניתוב במערכת הטלפונית הגעתי סוף סוף לנציגה בשם ויקה שהודיעה לי שלמרות שאני משלמת 72!! ש"ח ביטוח על מכשיר כדי לקבל חילופי אצטרך לשלם 1249 ש"ח !
ויקה ניסתה לעזור לי אבל ללא הצלחה- עליי לא יעבדו!! ולכן החלטתי לא לוותר הפעם לאחר "מסחרה" הוחלט על 20% הנחה מהמחיר שעולה 1200+ ש"ח שזה עדיין מלא.
אעפ"י שניסיתי לא הצלחתי לחדור את השכבה הנוקשה ואפילו בשיחה עם מנהלת בשם לוטם (לפחות כך נאמר) לא הגענו לשום עמק שווה.
יש לציין כי אם היו אומרים שאקבל מכשיר חדש הייתי מוכנה למחיר של 20% הנחה.
כאשר ביקשתי את נספח המכתב שאני חתומה על המחיר שלו אמרה כי לא מצויין מחיר בנספח.
איך הלקוח הקטן מסוגל להתמודד כאן שהחברה יכולה לדרוש על מכשיר כל סכום.
אבקש לציין כי מעולם לא הפעלתי את הביטוח (ב 14חודשים מאז שיש לי המכשיר).
כל הזמן התשובה הייתה נחזור אלייך אף על פי שציינתי שאין לי טלפון רוצים לחזור אליי - לא הבנתי לאן כי אני בינתיים בלי! טלפון !
לא "יצאנו בראש" גם לאחר שעה ו 22 דקות.
תעזרו לי להישאר לקוחה בדינמיקה ...
כספי סוג הנזק :
צמצום בחצי של השתתפות עצמית במקרה של מכשיר מחודש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה