פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי , במתן שרות בקניית מכשיר סלולר . 22.4.2012 , 8.4.2012 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בסניף קניון אילון ברמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
הנושא -

בקשה לביטול ביטוח על המכשיר מסוג cedar :
עם שרות רע ברשת דינמיקה סלולאר

להלן המקרה -

בחול המועד לפני שבועיים ב8.4.2012

רכשתי מכשיר סלוללרי העיסקה בוצעה עם הנציגה בשם מורן בסניף רשת דינמיקה באילון רמת גן ,
בהתחלה אמרה שהמכשיר עולה 450 שח ,

וכן לא נאמר לי שיש עם המכשיר בנוסף כרטיס הרחבה לשמירת נתונים
מכשיר זה מגיע עם כרטיס הרחבה תמיד

שלמתי 479 שח ולא 450 שח כפי שאמרה מורן בהתחלה , לאחר שהתערב בשיחה המנהל בסניף .ביקשתי לשלם את המחיר הראשוני שנאמר לי אך לא כך נעשה .

בהמשך -
נאמר לי , וזאת לאחר ששאלתי ווידאתי מול מורן , מספר פעמים רצופות , שלא אשלם יותר מ479 שח עבור המכשיר.
ולא אחוייב בשום שקל נוסף מעבר לתשלום עבור המכשיר עצמו

נאמר עוד .שאני מקבלת " מתנה " שלושה חודשים "
ביטוח חינם
עבור המכשיר

וידאתי שוב ושוב ושוב , שלא אחוייב בשום תשלום לאחר מכן , גם לא בעתיד ,
ושאין שום התחיבות אחרת מלבד 479 שח.
ואכן נאמר לי במעמד הקניה , שמעבר לעלות המכשיר עצמו אני לא מחוייבת בתשלום נוסף .

בפועל לא כך הדבר :

מסתבר בדיעבד -:

היום ב 22.4.2012 החלטתי להתקשר לשרות לקוחות דינמיקה בכדי לבקש ולודא שלא ייבטחו את המכשיר , אפילו שלא בטעות , גם שלא אחרי תום שלושת החודשים.
.הנציג בשם אוסמה, טען שאני מחוייבת על ביטוח המכשיר וזאת לתדהמתי הרבה מאד
הסברתי שוב שנאמר לי ביום הקנייה ב8.4.2012 בסניף איילון שלא אחוייב יותר מ479 שח עלות המכשיר. ואין שום התחייבות נוספת .

נשלחה עי הנציג אוסמא בקשה לפניה למנהל ,

אוסמא אמר שתוך יומיים יחזור אלי מנהל

לא נחה דעתי :,

התקשרתי לסניף דינמיקה באילון ,ענה לי קובי שאמר, וזאת לאחר הסבר מפורט שלי שוב , שידבר עם המנהל שבסניף

המנהל בשם גבריאל
( גיורא/ או גבריאל כמדומני )


לא היתי שקטה , לכן ניגשתי במהרה לסניף דינמיקה באילון לבקש שלא אחוייב על ביטח המכשיר , ושאני לא רוצה ביטח על המכשיר כלל וכלל .
לאחר הפצרותי מול המנהל במקום ,בשם גבריאל (כמדומני ) ,
אמר שישלח פניה לביטול , חיכיתי והמתנתי לאישור מודפס בכתב למעלה משעה וחצי!!!!! שאכן שהעניין יוסדר וזאת בכדי
לודא שאני לא יחוייב על ידי רשת דינמיקה בעוד תשלומים נוספים גם לא בעתיד לבוא .
המנהל בסניף דינמיקה קניון אילון מנע ממני לקבל את האישור בטענה שהטיפול לוקח זמן ,
כשהתעקשתי ואמרתי שהאמון שלי בהם התרופף כבר , ולכן אני אחכה עד קבלת המסמך
המנהל גבריאל אמר: " יש לך בעיה שאת לא מאמינה , אם יש לך אי אמון בנו לכי לפסיכולוג"
" זה שתעמדי ליד הדלת ושתשארי פה , ותבקשי אישור על ביטול הביטח זה לא יעזור לך "
ואז נעתר לומר לי, שאני לא מקשיבה לו, ובעצם יצור עימי קשר בעוד כ24 שעות לקבלת תשובה.
אמרתי שלא כך מדברים ללקוחה
אמרתי לו ,שזה לא עניין שלטיפול , אלא אני פשוט לא רוצה ביטוח / להיות מחוייבת יותר ממה שנאמר לי
רק ב479 שח וללא חיובים נוספים

המנהל גבריאל בסניף דינמיקה אילון פשוט "ניפנף " אותי ודיבר אלי בזלזול
ולא נתן לי מענה מקצועי או שרות הוגן. ומרגע רכישת המכשיר נראה ששיקרו לי ולא אמרו לי את הפרטים הנכונים .
ביקשתי אותו שיבטל מה שהיה אמור להיות מבוטל עוד מראש עוד ביום הקנייה .
אך ללא הואיל .
נאלצתי לצערי לעזוב את המקום ושוב להתקשר לשרות הלקוחות בדינמיקה
והפעם זו היתה נציגה בשם אירה שטענה , לאחר שסיפרתי שוב את כל הסיפור שאני אמורה להיות מחוייבת על ביטוח המכשיר,
ושגבריאל , המנהל מסניף אילון , לא שלח שום פנייה במערכת בכדי לבטל את הביטוח עבור המכשיר .

(תשלום ביטוח הוא פי שניים לפחות מעלות קניית המכשיר )

אני לא מבינה מה קורה פה ?

אני מקבלת מידע שגוי עוד ממעמד הקנייה ,כופים עלי שרות עבור הביטוח של מכשיר כשאני לא רוצה לבטח את המכשיר.( מגניבה / קלקול )
האם משקרים לי בפנים? , וזו הפעם השלישית שאני ניגשת לסניף .
ובכח רוצים לסחוט ממני כסף ?

הייתי מבקשת שלא להיות מחוייבת אפילו לא באגורה יותר מ479 שח שכבר שולמו בתשלום אחד כבר במעמד הקניה עבור המכשיר -המכשיר הברזל כפי שאתם מכנים אותו

לידיעתכם

לטיפולכם

תודה




כספי סוג הנזק :
נא לבטל את הביטוח על המכשיר לאלתר לא רוצה שום חיובים נוספים מלבד תשלום ששלמתי ב8.4.2012 479 שח . פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה