פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית נציג מכירות בהתחייבות בביטוח מכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

רכשתי מכשיר מסוג אייפון 4s מחברת "דינמיקה סלולר" בתאריך 27.2.12 ע"י נציג מכירות בשם שלומי. נאמר לי על ידו כי התשלום עבור המכשיר הינו 3,900 ש"ח וכי אני מקבלת ממנו "מתנה" שלושה חודשים ביטוח ללא תשלום. נאמר לי כי אני צריכה להתקשר בתחילת חודש מאי על מנת לומר לשירות לקוחות כי אני מעוניינת לבטל את הביטוח. ואכן כך עשיתי,בתאריך 29.4 התקשרתי לשירות לקוחות של חברת דינמיקה וענתה לי נציגת שירות לקוחות אשר אמרה לי כי אינני יכולה לבטל את הביטוח כי אני מחויבת לשנה ואם ארצה להפסיק כעת את הביטוח עליי לשאת בתשלום קנס יציאה!!! אמרתי לה כי הנציג אמר לי מפורשות כי אין לי שום התחייבות וברגע שארצה להפסיק התחייבות רק אתקשר ויבטלו לי והיא ענתה לי בתגובה כי "זו בעיה שלי ואני חתמתי על החוזה וזו ראייה משפטית". לציין כי במהלך חוזה ההתקשרות שנערך בקניון גבעתיים החוזה נערך באופן ממוחשב שאינני רואה את דפי ההתקשרות ואת הפרטים עליהם אני חותמת,לכן ששאלתי את הנציג על מה אני חותמת אמר לי כי אני חותמת על התשלום של המכשיר. החוזה היה ללא שאני רואה על אני חותמת והנציג הטעה אותי ועשה זאת באופן שיקרי.
אודה לעזרתכם,
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ביטוח ללא תשלום נוסף. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה