פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקשרות טלפונית לאחר רכישת מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר של נוקיה בדינמיקה סלולר בקניון גבעתיים, התעוררה בעיה ואין כל אפשרות להתקשר לטלפון שהם נתנו . כל פעם שהייתי צריכה לברר משהו הייתי צריכה לגשת לקניון, וגם אז התיחסו אלי בחוסר סבלנות רק כי ראו אותי מספר רב של פעמים, כי לא היתה שום דרך אחרת להתקשר אליהם, גם דרך מספר 6656*
אי אפשר היה ליצור קשר, ורק במקרה באחת מעשרות פעמים שניסיתי ל-6656* ענו לי וקיבלתי שירות. זה גרם לי לעגמת נפש, בזבוז זמן, והמון כעסים.
אגב גם בבחירת המכשיר שביקשתי לרכוש במקום זה שהתקלקל לי, הציעו לי ישר את גלקסי וונדר, למרות שביקשתי פלאפון פשוט ללא שימוש במגע, אלא במקשים
הם טענו שאין היום למכירה מה שאני מבקשת ונאלצתי לרכוש את הגלאקסי וונדר שאיתו לא הסתדרתי, ואז חזרתי אליהם, עשיתי ביטול עיסקה ורכשתי את
נוקיה 3710 שכן היה להם בסניף רק שניסו "לדחוף לי את הגלאקסי וונדר" בטענה שכבר לא קיימים פלאפונים פשוטים .
במשך השבועיים שחלפו, אין יום שאני לא נאלצתי לגשת לקניון גבעתיים, גם כשהיה 28 מעלות חום, ואני סובלת מסרטן עור רק בגלל שאין אפשרות ליצור קשר טלפוני איתכם.
אבקש תשובה לתלונתי לאימייל: [email protected]
תודה על תשובתכם.

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה