פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון פאלפון נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הרכבת8 אזור התעשייה פתח תקוה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי כבר כ-4 שנים ביטוח בחברת דינמיקה סלולר. בתחילת חודש אוגוסט ניגשתי לסניף נהריה על מנת לתקן את המכשיר שהרמקול שלו לא היה תקין. המכשיר נאסף ממני לתיקון ולאחר כ-40 דקות הוחזר אלי המכשיר ודווח לי כי הבעיה נפתרה.
עוד באותו היום הופיעה שוב הבעיה ואיני מצליח להוציא שיחות טלפון.
עקב היותי אדם עובד לא היה לי זמן לגשת לסניף שוב. לאחר כ-שבוע הגעתי לסניף בליווי בני והתלוננתי שוב בפני הנציג כי הבעיה לא תוקנה ויש בעיה ברמקול של המכשיר המכשיר שוב נלקח לתיקון וכשהוחזר הנציג אמר כי הרמקול עבר "ניקוי", והבעיה לא אמורה לחזור בנוסף החלק האחורי של המכשיר היה שבור ביקשתי שיחליפו לי את הפנל האחורי אך הטכנאי אמר כי זה לא מתאפשר כעת וצריך לחזור בעוד שבועיים. כאשר הגעתי הביתה שוב הרמקול לא עבד ולא תוקנה הבעיה.
חשוב לציין כי הסניף נמצא לא בעיר שלי והטרחה היא גדולה שכל פעם אני צריך ללכת לסניף מחוץ לעיר. בנוסף לא ייתכן שאני משלם תשלום חודשי קבוע ולא מתקנים לי את המכשיר כשדרוש.

אשמח לתשובה.
כספי סוג הנזק :
תיקון מכשיר כראוי, פיצוי על בזבוז זמן ועוגמת נפש פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה