פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קבוע על ביטוח ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מאז מרץ שנה זאת אני מחויבת על ידי החברה בביטוח על שני מכשירים. בעת הרכישה סירבתי באופן מפורש להצעה לבטח את המכשירים הללו אך כן ביטחתי מכשיר נוסף שקניתי.
בשיחה עם נציגת שירות לקוחות, ביום 17.10.12, נאמר לי כי בצעתי רכישה טלפונית של תוכנית ביטוח זו ואני מחויבת להמשיך ולשלם עליה עד מרץ שנה הבאה. מעולם לא יצרתי קשר עם החברה כדי לרכוש את הביטוח הנ"ל. אני מבקשת להפסיק את החיוב ולהחזיר לי את הכספים שנגבו ממני.
כספי סוג הנזק :
הפסקת חיוב חודשי והחזרת הכספים שנגבו פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה