|
|
|
|
|
|
חיוב קבוע על ביטוח ללא הסכמה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מאז מרץ שנה זאת אני מחויבת על ידי החברה בביטוח על שני מכשירים. בעת הרכישה סירבתי באופן מפורש להצעה לבטח את המכשירים הללו אך כן ביטחתי מכשיר נוסף שקניתי.
בשיחה עם נציגת שירות לקוחות, ביום 17.10.12, נאמר לי כי בצעתי רכישה טלפונית של תוכנית ביטוח זו ואני מחויבת להמשיך ולשלם עליה עד מרץ שנה הבאה. מעולם לא יצרתי קשר עם החברה כדי לרכוש את הביטוח הנ"ל. אני מבקשת להפסיק את החיוב ולהחזיר לי את הכספים שנגבו ממני.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הפסקת חיוב חודשי והחזרת הכספים שנגבו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|