פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלפים נושא התלונה:
פורטנוי יבגני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏08 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון הזהב + שירות הלקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב ניגשתי למרכז שירות להחליף פאנל כי נשבר לי, וזה במסגרת הביטוח
נשמע קצת קטנוני אבל אבסורד ,החליפו לי לפאנל לא מקורי + לא מתאים לפל שלי
התלוננתי ומה שנאמר לי זה ליצור קשר אם שירות הלקוחות "חברה שמכבדת את עצמה" במשך חודשיים ניסיתי לקבל שירות מהחברה ללא מענה, תקוות שווא כאשר
מנהלים שהבטיחו לחזור ולטפל ,אני כבר לא מדבר על כמה נציגים ששוחחתי איתם
שהבטיחו לברר הנושא ושוב כל פעם יצרו קשר עם מ.שירות (כאילו זה עזר) וביררו
וכל אחד מהם חזר עם אותה תשובה "אין במלאי יזמינו לך חדש ויצרו איתך קשר"
,מעניין , לפני כשבוע יצרתי קשר עם השירות וביקשתי לשוחח עם מנהל והנציגה חוזרת על עצמה עלמנת לעצבן בכל פעם שביקתי מנהל " מנהל יחזור תוך 3 ימי עסקים , כמו איזה תוכי על מנת להתסיס אותי , לבסוף הצליחה להוציא אותי מכלי
ולבסוף שוחחתי עם מנהלת השירות תלונות (חני) שנשמעה קצת מאיימת כי הפרעתי לה במנוחתה , הובטח על ידיה כי תחזור אלי באותו היוןם ב6:30 או יום למחרת
, לא יודע לפי דעתי ברמה של מנהל שקרים זה דבר שרק גורע למוניטין,
אף על פי כך עד היום אני מחכה לשיחה מ"חני" המסתורית ,
עכשיו מה מצחיק בכל היסוריים שהעבירו אותי,ששלחתי בקשת ניתוק כי הייתי צריך לעבור דירה ולא היה שם סניף באותה עיר וכשהזכרתי ל"חני כי שלחתי בקשת ניתוק לאחר שלא שמו בכלל לב שבועיים שהגיע פקס , חני הואילה בטובה להעביר הבקשה
בכדי להתנער ממני והיום נגמר לי הביטוח . כמו שאני אומר 4-4-2 תרגיל מטורף!!
עלבון ,נפשי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה