פרטי התלונה

תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לפי הזמנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דוכן קריון - קריית ביאליק כתובת:
קריית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. רכשתי טלפון סמסונג 555 במבצע 9.90 ש"ח ל-36 ח', אולם חוייבתי בתשלום חד פעמי של 356 ש"ח.
2. ביקשתי ביטוח מקיף כמו שאני משלמת בסלקום, על ההסכם רשום 50% הנחה (בסביבות 15-17 ש"ח לחודש), אולם הם מחייבים אותי כאילו קיבלתי הנחה של 25%.
שירות הלקוחות לא מטפלים אלא רק בסניף בו נרכש המכשיר ושם לא עונים כלל לטלפון.

*** נא לעצור את הטיפול בתלונה זו לעת עתה. מנהל דינמיקה בקריון חזר אליי בטלפון ועד יום א' הקרוב התחייב לבדוק את תלונתי.

תודה,
רונית.
כספי סוג הנזק :
תיקון לפי הזמנתי או ביטול עסקה. פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה