|
|
|
|
|
|
חיוב שלא לפי הזמנה |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
דוכן קריון - קריית ביאליק |
כתובת: |
קריית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1. רכשתי טלפון סמסונג 555 במבצע 9.90 ש"ח ל-36 ח', אולם חוייבתי בתשלום חד פעמי של 356 ש"ח.
2. ביקשתי ביטוח מקיף כמו שאני משלמת בסלקום, על ההסכם רשום 50% הנחה (בסביבות 15-17 ש"ח לחודש), אולם הם מחייבים אותי כאילו קיבלתי הנחה של 25%.
שירות הלקוחות לא מטפלים אלא רק בסניף בו נרכש המכשיר ושם לא עונים כלל לטלפון.
*** נא לעצור את הטיפול בתלונה זו לעת עתה. מנהל דינמיקה בקריון חזר אליי בטלפון ועד יום א' הקרוב התחייב לבדוק את תלונתי.
תודה,
רונית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון לפי הזמנתי או ביטול עסקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דינמיקה סלולר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|