פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חב' בזק , בקו הביתי ובאינטרנט , לאחרונה שמתי לב שמורידים לי סכום ניכר מהבנק , כשפניתי לבזק , התברר שהזמנתי לפני כמה חודשים גלישה של 100 מ"ג , לא קיבלתי מהם שום מכשיר שישנה את הגלישה , פנו אליי בזמנו מבזק ואני ביקשתי שישלחו לי הביתה את המכשיר של 100 המגה , אבל הם לא יכלו לשלוח וויתרתי על התענוג , היות ואין לי זמן לגשת אליהם ולקחת את המכשיר , להפתעתי , בזק החלה לחייב אותי מרגע שהזמנתי ולא היה איכפת להם שלא השתמשתי ב100 מגה , אלה ב- 15 מגה במשך כל התקופה , זה לא הפריע להם לגבות מהחשבון שלי כאילו שהשתמשתי ב- 100 מגה . אני חושבת שהם ניצלו את חוסר הידיעה שלי , וזה שלא פניתי אליהם שאם אין לי מכשיר שמחבר אותי למהירות של 100 מגה , אז ברור מאיליו שאני לא צריכה לשלם זאת . במשך כ- חצי שנה ואף יותר הורידו לי מהחשבון סכום של 100 מגה .
אני מבקשת לזכות אותי על כל התקופה ולא על 4 חודשים בלבד כפי שהם מעוניינים בבזק . במשך כל התקופה היו לי בעיות עם האינטרנט, לא יכולתי לגלוש או שבאמצע גלישה האינטרנט כבה וכו' , לא היה לי הכוחות להתקשר אליהם כל הזמן ולהתלונן .
בזבוז זמן , אינטר איטי סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה