פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרת מיידית לברר אי בהירויות במחלקת השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חשבונית מחברת בזק בינלאומי 1800014014
1. הגעתי למשיבון הקולי ושם מיד מודיעים (איני זוכר את המלים) שהתגובה לטילפון תקח זמן . קיבלתי רושם מההודעה שבאופן זמני יש הרבה פונים ולכן בפעם איאלץ לחכות הרבה זמן סגרתי את הטלפון והחלטתי לנסות במועד אחר. ניסיתי מספר פעמים בשעות שונות ומסתבר שזו הודעה קבועה שמטרתה ליצור רושם אצל הלקוח אנחנו בדרך כלל עונים מהר ואנחנו בסדר ועכשיו בגלל לחץ מקרי לא נוכל לענות מיד בעוד שלמעשה הם אף פעם לא עונים מיד.
2. בתאריך הנקוב לפני השעה 11 בבוקר החלטתי לחכות חיכיתי המון (לא מדדתי זמן) ואז ענה לי עומר ואמר שבגלל העומס יחזרו אלי בין השעות 20:00 ל 22:00. נתתי לו מספרי טלפון בבית וניייד וכמובן שלא קשרתי את עצמי לביתי צאתי לקניות במהלך הקניות בערך בשעה 21 אני מקבל טלפון ממוטי ששואל אותי מה הבעיה שלי. אני דבר ראשון התמרמרתי על משך הזמן בין ההתקשרות שלי לתגובה הבנתי ממנו שזו השיטה מעייפים אותך כדי שתותר על הבירור הם חוזרים לכולם בין 20 ל 22 . ביקשתי ממנו שלא יהיה ראש קטן ושיעביר הלאה את תלונתי הוא הבטיח שיעביר אבל אני לא מאמין שהוא עשה את זה.
אני מבקש שתפנו לחברה בזקנט שתגיב לפניות תוך זמן מיידי .

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה