פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תעריפי אנטרנט ללא ידיעה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר בדיקה מחודשת של תעריפי האינטרנט שלי מצאתי לנכון לעבור מבזקנט ל-נטוויזן. פניתי לשירות לקוחות (של בזקנט) לבדיקה האם אני בהתחייבות.
כשנאמר לי שלא יצרתי קשר עם נטוויזן להרשם לאחד המבצעים שלה.
כאשר פנו אלי במועד מאוחר יותר מבזקנט לשאול האם אני בכל זאת מתכוון לעבור חברה ,אמרתי שכן אולם לא פניתי אליהם לגבי ניתוק.
לאחר יומיים קיבלתי מייל מבזקנט המודיע לי על בקשה לשינוי חבילה ושמעתה אני אמור לשלם לפי שעה (מדובר בסכום לא מבוטל של 6 ש"ח לשעה).
אני כמעט ולא מכבה את המחשב והאנטרנט עובד ללא הפסקה.
מאז קבלת המייל חלפו שלושה ימים שבחישוב פשוט אמורים לחייב אותי בסך של 312 ש"ח.
אני שב ומדגיש שלא ביצעתי שום פנייה לגבי סיום ההתקשרות שלי אל מול בזק.
האם כך מנסות החברות להרויח כסף על חשבון לקוחות תמימים.
לעזרתכם אודה
אוהד
מצורף המייל שנשלח אלי :




לקוח/ה יקר/ה,



בזק בינלאומי מודה לך על פנייתך על שינוי חבילת הגלישה שברשותך.

לידיעתך, חבילת האינטרנט שלך שונתה ל צ'ופר 7- מעודכן בתאריך 28/11/06

שם המשתמש שלך :­­­­­­­­­­­­­­­ohadpeled

כתובת הדואר האלקטרוני שלך : [email protected] .



החבילה כוללת:


7שעות גלישה ראשונות בחודש חינם
@ חודש ראשון גלישה חופשית ללא דמי מנוי
@ כל שעת גלישה נוספת 6.32 ש"חכולל מע''מ
@ דמי מנוי חודשיים רק 14.95 ש"ח כולל מע''מ
@ תא דואר אלקטרוני בנפח 5 מגה
@ שירות טכני 24 שעות ביממה
@ לידיעתך, יוזר הגלישה שלך מאפשר גלישה בכל אתרי הגלישה האלחוטית של בזק בינלאומי וזאת בהתאם למדיניות החיוב. פרטים נוספים ניתן לקבל באתר hotspots.bezeqint.net







התשלום בגין השירותים ייגבו החל מהחודש העוקב לתקופת השירות.

במידה וחבילת האינטרנט בהתחייבות,ותבקש להתנתק במהלך תקופת ההתחייבות תחויב בתשלום חד פעמי בסך הכולל שעליך לשלם ליתרת תקופת ההתחייבות.

שירות האינטרנט בכפוף לתנאי הסכם ההתקשרות לשירותי אינטרנט של בזק בינלאומי ותקנון החבילה/המבצע . ניתן לעיין בהסכם ההתקשרות באתר החברה בכתובת www.bezeqint.net .



מוקדי השירות והתמיכה עומדים לשירותך,

מוקד שירות 1-800-014-014 בימים א'-ה' : 08:00-20:00

יום ששי : 14:00 - 08:00



מוקד תמיכה טכנית 1800-014-014 , 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.



לידיעתך, אתר הבית שלנו בכתובת www.bezeqint.net כולל את שירות on line המאפשר לך לבצע שורה ארוכה של פעולות כגון צפייה בפירוטי גלישה ובחשבונית, רכישת חבילות ושירותים נוספים, עדכון פרטים אישיים, אמצעי תשלום ועוד. בנוסף ניתן למצוא באתר הבית את שירות my mail - שירות המאפשר לך לגלוש לתיבת הדואר הפרטית שלך בבזק בינלאומי מכל מחשב ומכל מקום בארץ ובעולם.





בברכת גלישה נעימה,

ערן קריסטל

סמנכ"ל שירות לקוחות

בזק בינלאומי


כספי סוג הנזק :
תלונה חריפה פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה