פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק נושא התלונה:
ניסים מקסים הדר ניסים מקסים שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני כול הזמן האיתי גולש דרך בזק בינלאומי ולא היו לי בעיות בינואר 2005 היסכמתי לעבור וליגלוש דרך YES
אחריי מיספר חודשים של גלישה דרך YES קיבלתי מיכתב עים התראה על חוב שיש לי בבזק בינלאומי ץ פניתי לYES וגם לביזקבינלאומי לפשר העינין ושעלתי את הניציג מה קורה אז לאחר בדיקה של שבוע ימים קיבלתי היתנצלות על כך שקרתה טעות במחשב עקב העברתי לחברת YES נוצרו לי שניי שמות מישתמשים אז הם היתנצלו ואמרו לי שהכול ביסדר ץ אתמול בערב 07-11-2005 עברתי לחבילות חדשות של הטלויזיה בYES וגם גלישה דרך ביזק בינלאומי במחיר מוזל ץהיום קיבלתי טלפון מYES שלא ניתן לבצע את החבילות עקב חוב בבזק בנלאומי ץ אני טילפנתי לחי מייס ועשינו שיחת ועידה לאמת את כול הדברים ואכן נציג בזק בינלאומי מאשר את כול מה שהיה וחיל שומעת גם הוא מעביר אותי למחלקה הפיננסית לטפל בבעיה אך במחלקה הפיננסית לא מעונינים לקבל את כול מה שנאמר ומחיבים אותי לשלם סך של 165.70ואים לא זה יעבור למחלקה המישפטית לא ידעתי מה לעשול חלי מיס אמרה לי שכידי לי לשלם ולאחר מיכן להיתלונן וזה מה שעשיתי
ולכן אני מבקש את עזרתכם בבעיה הזואת אני מאמין שיש עוד כמוני
בברכה
ניסים מקסים הדר
כספי סוג הנזק :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה