פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה כללית באינטרנט המהיר שנמשכת מזה כמה ימים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קיימת תקלה כללית בשרות האינטרנט המהיר של חברת בזקנט הגורמת לאיטיות נוראית בגלישה ובהורדות מזה כמה ימים במיוחד לאתרים בחו"ל. לאחר שיחות מרובות בימים האחרונים עם הטכנאים וניסיונות לבדוק את התקלה מהצד שלי, הודו הטכנאים שקיימת תקלה כללית והנושא בטיפול לזמן לא ידוע וכל שעליי לעשות הוא להתאזר בסבלנות ולבדוק מפעם לפעם אם זה הסתדר. בנוסף, הודה בפניי הטכנאי שלאור החגים הטיפול בתקלה התעכב. בניגוד לכל התקלות הכלליות שהיו בעבר לחברה, הפעם לא מושמעת שום הודעה על קיומה של התקלה הנ"ל במענה הקולי של התמיכה. כאשר פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לניתוק סיפרו לי סיפורים שהחבילה שלי בהתחייבות ושאין באפשרותי להתנתק והציעו לי להקפיא את המנוי עד אשר תטופל התקלה. הבהרתי לנציגה, רונית, שהצעה זו אינה רצינית ושאין בכוונתי להקפיא את המנוי, והסברתי לה שאני משלם על מוצר ומצפה שהמוצר יעבוד!!! לכן, אין בכוונתי להמשיך לשלם על משהו שלא עובד ובטח שלא להקפיא את המנוי לזמן לא ידוע עד אשר תטופל התקלה.
ביקשתי לדבר עם מנהל מהשרות לקוחות ונאמר לי שמנהל יחזור אליי בתוך 24 שעות, ובנוסף נאמר לי שפנייתי למנהל היא חסרת כל תועלת מאחר והוא יאמר לי את אותם דברים. מה שמשתמע מדברים אלה הוא שפשוט מאוד מרמים אותי ואני עוד צריך לשלם על זה וביוקר!



בזבוז כסף וזמן יקר סוג הנזק :
ניתוק מנוי לאלתר פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה