פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת קצב מהירות הגלישה עקב "קו לא מרוענן" נושא התלונה:
גלמן אלעד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב דגניה 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר כאשר התחברתי לאינטרנט של הורי גיליתי כי קצב החיבור ירד מ2.4 Mbps ל 1.8 -פעם ראשונה שנתקלתי בתופעה זאת. התנתקתי והתחברתי מחדש אך ללא הועיל. בבדיקה מול נטויזון(ספק האינטרנט) התברר כי יש בעייה בתשתית התקשורת אשר באחריות בזק. בשיחה מול נציג שירות של בזק הוא שלח הוראה ככל הנראה לריענון הקו שלי והמהירות אכן חזרה לקצב במקורי.
לא הייתי שם לב לבעיה הזאת אם לא הייתי "קצת" מבין במחשבים ופרפקציוניסט לא קטן. יתרה מכך אם הייתי אזרח מן המניין הייתי יכול להגיע למסקנה כי נטויזון מספקים לי שירות אינטרנט לקוי ואיטי והייתי מעדיף לעבור לחברה ללא בעיות כמו בזק בינלאומי
כנגד האזרח הקטן סוג הנזק :
לא לפעול עדיין לראות אם נשמעות תלונות נוספות ואז ל פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה