פרטי התלונה

תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול קו של בזק< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 25.12 התקינו בביתי קו טלפון שהיה אמור לשמש אותי לחיבור אינטרנט, לאחר ברור המחיר והסכמתי , ימים לאחר מכן גילתי לתדהמתי שבנוסף למחיר שסוכם (30ש"ח שלושה חודשים ראשונים ולאחר מכן 60 ש"ח ) עלי לשלם דמי החזקה על הקו 25 ש"ח נוספים , מכיוון שאינפורמציה זו לא באה לידיעתי ביקשתי - בפקס ב- 3/1 ביטול העסקה וניתוק הקו (פחות מ- 14 יום) , הנצג שעימו דיברתי (שי) טען שאין פקס והשיחה מוקלטת ושהוא שמע את השיחה , כאשר ביקשתי אני לשמוע - הוא טען שזה לא אפשרי , כמו כן כאשר דיברתי עם הנציגה שהעבירה אותי אליו ממחלקת המכירות היא כן ראתה את הפקס... כמו כן הסברתי שברשותי אישור פקס. אך הוא התעקש - בנתיים הם לא חוזרים אלי , אין לי את מס' הקו - כי אין לי מכשיר להוציא את המספר ואף אחד לא מוצא אותי לפי ת.ז. (הקו היה ע"ש אבי ז"ל ) ולמרות ששלחתי את כל האישורים שהוא כבר לא בין החיים הם מתעקשים שהוא כן בקיצור - אני מיואשת
כסף, זמן ועצבים סוג הנזק :
ביטול הקו אחת ולתמיד - ללא חיוב פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה