ביטול קו של בזק< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 25.12 התקינו בביתי קו טלפון שהיה אמור לשמש אותי לחיבור אינטרנט, לאחר ברור המחיר והסכמתי , ימים לאחר מכן גילתי לתדהמתי שבנוסף למחיר שסוכם (30ש"ח שלושה חודשים ראשונים ולאחר מכן 60 ש"ח ) עלי לשלם דמי החזקה על הקו 25 ש"ח נוספים , מכיוון שאינפורמציה זו לא באה לידיעתי ביקשתי - בפקס ב- 3/1 ביטול העסקה וניתוק הקו (פחות מ- 14 יום) , הנצג שעימו דיברתי (שי) טען שאין פקס והשיחה מוקלטת ושהוא שמע את השיחה , כאשר ביקשתי אני לשמוע - הוא טען שזה לא אפשרי , כמו כן כאשר דיברתי עם הנציגה שהעבירה אותי אליו ממחלקת המכירות היא כן ראתה את הפקס... כמו כן הסברתי שברשותי אישור פקס. אך הוא התעקש - בנתיים הם לא חוזרים אלי , אין לי את מס' הקו - כי אין לי מכשיר להוציא את המספר ואף אחד לא מוצא אותי לפי ת.ז. (הקו היה ע"ש אבי ז"ל ) ולמרות ששלחתי את כל האישורים שהוא כבר לא בין החיים הם מתעקשים שהוא כן בקיצור - אני מיואשת
|
כסף, זמן ועצבים |
סוג הנזק : |
ביטול הקו אחת ולתמיד - ללא חיוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|